Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Κ. | 20 Ιουνίου 2015, 15:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ποιο νόμο μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει αναφορά στους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς ή μήπως λύσαμε το δημογραφικό; Αισθανόμαστε μεγάλη αδικία και θυμό που μας έχουν ξεχασμένους από το 2009-2010 σε μια κλειστή λίστα πολυτέκνων και για όσους δεν το γνωρίζουν ήταν η μοναδική λίστα στην οποία συμπεριέλαβαν τα κριτήρια του νέου νόμου του 2010 προφανώς για να αλλάξει η σειρά των λίγων διοριστέων. Μέχρι σήμερα άλλοι από εμάς δουλεύουν μακριά από τα σπίτια τους με 4 παιδιά πίσω αφημένα στην τύχη τους διότι δεν έχουμε άλλη επιλογή και άλλοι δεν δουλεύουν γιατί δεν είχαν καθόλου προϋπηρεσία και είναι σε άλλο πίνακα. Κι επειδή ενοχλούμε και το θεωρώ χυδαίο το να κάνει κάποιος σχόλια τύπου "ας μην κάνατε τόσα παιδιά" απαντώ προκαταβολικά κυρίως σ'αυτούς που μπορούν να κάνουν παιδιά αλλά δε κάνουν γιατί δε θέλουν να δυσκολέψουν τη ζωή τους: 1)οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι έχουν δημιουργήσει μόνο με τα παιδιά τους πολλές θέσεις εργασίας και για άλλους εκπαιδευτικούς 2) είμαστε και εμείς πτυχιούχοι (κάποιοι από εμάς με μεταπτυχιακό) και δεν διεκδικούμε θέσεις μόνο και μόνο γιατί είμαστε πολύτεκνοι 3) έχουμε αποδείξει έμπρακτα την αγάπη μας για τα παιδιά κι αυτό θεωρώ πως είναι το πιο σημαντικό γιατί δουλεύοντας τα τελευταία χρόνια στα σχολεία βλέπω δυστυχώς συναδέλφους που δεν ανέχονται τη συμπεριφορά των μικρών παιδιών 4) έχουμε αφιερώσει τις ζωές μας στα παιδιά μας και καθόλου σ'εμάς, η πολιτεία δεν θα πρέπει να μας το αναγνωρίσει αυτό δεδομένου ότι συμβάλλουμε στην ύπαρξη αυτής της χώρας; Τέλος επειδή κάνω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή θα κάνω μία ερώτηση έτσι για προβληματισμό: η εκπαίδευση σε ένα συμπεριληπτικό σχολείο όταν δεν παρέχεται με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ιδιαιτερότητες αλλά υπάρχει ένα ενιαίο πρόγραμμα για όλους, λέμε ότι είναι άνιση. Το ίδιο λοιπόν ισχύει και με τους εκπαιδευτικούς. Όταν εξομοιώνουν τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς με τους υπόλοιπους που δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες στο όνομα της ισoνομίας αυτό δεν είναι άνιση μεταχείριση;