• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Μ.' | 20 Ιουνίου 2015, 15:36

    Δυστυχώς ή ευτυχώς σε περιπτώσεις τόσο αναπληρωτών που δεν ξέρεις κάθε χρόνο που θα βρίσκεσαι όσο και προβλημάτων υγείας κάποιου μέλους της οικογένειας τα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά με συναντήσεις δια ζώσης τα σαββατοκύριακα σου επιτρέπουν να οικοδομείς την ακαδημαϊκή σου πορεία, μελετώντας πολύ, μπαίνοντας στη διαδικασία να συνδυάζεις πράξη με θεωρία και να απαντάς σε μελέτες περίπτωσης καθημερινής ζωής που απαιτούν γνώση, εμπειρία αλλά και οξυμένη κριτική ικανότητα. Δεν αναγκάζεσαι να επιλέξεις μεταξύ υποστήριξης στην οικογένεια ή δουλειάς και μεταπτυχιακού. Ωστόσο, οι άνθρωποι με μεταπτυχιακά του εξωτερικού σε αγγλόφωνα πανεπιστήμια δεν είναι παιδιά ενός "κατώτερου Θεού". Τα παράπονά σας στην Ελλάδα που ενώ τώρα γέμισε μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, όταν υπήρχε η ανάγκη είχε ελάχιστα με ελάχιστες θέσεις. Θα μπορούσε και οικονομικά να αξιοποιήσει την ανάγκη των δασκάλων να εξειδικευθούν αλλά και να μην αναγκάζει τους ανθρώπους να πηγαινοέρχονται εκτός της χώρας χάνοντας χρήματα και χρόνο. Μην κοιτάτε το δέντρο αλλά το δάσος. Πρέπει να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ κοινωνικών αναγκών και πανεπιστημίων, ώστε να ενισχυθεί οικονομικά η χώρα. Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακά παιδαγωγικό στην Ελλάδα τελείωσαν δεν ήταν οι "τελευταίοι" της σειράς"! Ζητώ την απόσυρση της ρύθμισης 4 της παραγράφου 47 και την κατάργηση του πίνακα .50. Οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακά θα πρέπει να προσλαμβάνονται από τον πίνακα του κλάδου τουςμε "ιδιαίτερα κριτήρια" όταν αυτά αφορούν στην ειδική αγωγή καθώς πρόκειται για εξειδίκευση.