Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Φρόσω | 20 Ιουνίου 2015, 15:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να μπορεί να γίνει αποτίμηση του έργου των σχολικών μονάδων, πρέπει: 1. Να υπάρχουν εθνικοί στόχοι για την παιδεία (που να έχουν διαμορφωθεί από την κοινωνία και να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες) 2. Να βρεθούν τα πιο σύγχρονα μέσα και μέθοδοι να πραγματοποιηθούν αυτοί οι στόχοι. 3. Οι εκπαιδευτικοί να συμμετέχουν δημιουργικά και όχι να είναι απλοί διεκπεραιωτές των όσων ¨"προστάζει" το σχολικό βιβλίο. ΔΗΛ. α. Να υπάρχει αξιολόγηση - αντικειμενική των εκπαιδευτικών. Να υπάρχει αξιοκρατία. β. Τα βιβλία να είναι απλά υποβοηθητικά και όχι να βασίζεται σε αυτά η διδασκαλία. Υπάρχουν πολύ πιο αποδοτικοί και ευχάριστοι τρόποι να κατακτηθεί η γνώση από το να αποστηθίζουμε (συνήθως απαράδεκτα)βιβλία. γ. Τα βιβλία να κρίνονται (και να βελτιώνονται)από μαθητές - καθηγητές - την κοινότητα γενικά. δ. Οι δάσκαλοι να είναι εκείνοι που να προτείνουν (μια και αυτοί θα εφαρμόσουν), νέους, πρωτότυπους, ευχάριστους τρόπους που θα διδάξουν κάθε ενότητα. Έτσι θα αναγκαστούν να συμμετέχουν δημιουργικά και να ενστερνιστούν ένα όραμα για μια καλύτερη παιδεία. ε. Να αξιολογούνται τα αποτελέσματα για να υπάρχει βελτίωση. στ. οι μαθητές που δυσκολεύονται, να μην χρειάζονται επιπλέον μάθημα (ενισχυτική διδασκαλία), αλλά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ μάθημα, καταλληλότερο για όλους. ζ. Να υπάρχουν υποχρεωτικά σεμινάρια και ενημερώσεις των εκπαιδευτικών πάνω στα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα.