Το Υπουργείο από τη στιγμή που αποκαλείται Πολιτισμού και Παιδείας θα πρέπει να ξέρει :
Α.
. Όλες οι γενιές μαθητών μέχρι και την περυσινή είχαν 2 φορές 10%.
. Η περυσινή γενιά μία φορά, και
. η φετεινή γενία : ΚΑΜΙΑ.
Άρα αμέσως πέφτουμε και στην παιδεία σε μνημονιακά μέτρα. Ο λόγος φυσικά άγνωστος από μια κυβέρνηση άλλα θέματα φροντίζει να τα επενδύει με εντυπωσιακά σχήματα κόκκινων γραμμών και δικαιοσύνης.
Β.
Το ποσοστό 10% για τους απόφοιτους των προηγουμένων ετών, που επιλέγουν επανεξέταση με το παλαιο σύστημα πως προήλθε;
Δηλαδή αν οι υποψηφιοι που θα επιλέξουν το παλαιό σύστημα είναι ίσοι με αυτους που θα επιλέξουν του καινούργιο σύστημα (υπόθεση εργασίας) πάλι 10% θα έχουν ;
Δεν νομίζετε ότι συλλογιστική σας αυτή είναι εξαιρετικά αδύναμη ;
Γ.
Εμείς που αγωνισθήκαμε να μην έχουνε στρεβλώσεις τα εκπαιδευτικά συστήματα στις προηγούμενες διαβουλεύσεις, πιστεύετε ότι δεν μειδιάζουμε ειρωνικά όταν στέλνεται παιδιά στο στόμα του λύκου ( 90%) με μια ύλη που το δημόσιο σχολείο δεν την πρόσφερε ; Έχει να κάνει αυτό με τις ίσες ευκαιρείες της Αριστεράς; Έχει να κάνει με το ενδιαφέρων μιας νέας κυβέρνησης να διδάξει Δίκαιο στους νέους ανθρώπους; Εγώ πάλι αισθάνομαι ότι η μεταβατικότητα των συστημάτων αντί να αντιμετωπισθεί με τρυφερότητα αντιπωπίζεται με γραφειοκρατική σκληρότητα, πράγμα που ενδεχόμενως να αδικεί τις προθέσεις σας αλλά που όμως εκθέτει την προχειρότητα των συνεργατών του Υπουργείου.
Συνεπώς, μια δίκαια λύση θα ήταν :
α. το ποσοστό να προσδιορισθεί αναλογικά μετά τον Φεβρουάριο όταν πληροφορηθούμε πόσοι σκοπεύουν να ξαναδώσουν και ποιο σύστημα.
β. Η ύλη ειδικά για την χρονιά 2015-2016 να είναι ακριβώς η ίδια με αυτή της προηγούμενης χρονιάς. Αυτό από μόνο του θα διαμορφώσει εικόνα δικαίου στην επιλογή, από την πλευρά των μαθητών, συστήματος εξέτασης.
γ. βρείτε τρόπο να δώσετε έστω και για μια χρονιά το 10% ( άνευ εξετάσεων).
Καταλάβατε ότι οι Έλληνες έχουν ανάγκη Δικαίου και όχι γρφειοκρατικών υλοποιήσεων. Σας ευχαριστώ.
Το Υπουργείο από τη στιγμή που αποκαλείται Πολιτισμού και Παιδείας θα πρέπει να ξέρει : Α. . Όλες οι γενιές μαθητών μέχρι και την περυσινή είχαν 2 φορές 10%. . Η περυσινή γενιά μία φορά, και . η φετεινή γενία : ΚΑΜΙΑ. Άρα αμέσως πέφτουμε και στην παιδεία σε μνημονιακά μέτρα. Ο λόγος φυσικά άγνωστος από μια κυβέρνηση άλλα θέματα φροντίζει να τα επενδύει με εντυπωσιακά σχήματα κόκκινων γραμμών και δικαιοσύνης. Β. Το ποσοστό 10% για τους απόφοιτους των προηγουμένων ετών, που επιλέγουν επανεξέταση με το παλαιο σύστημα πως προήλθε; Δηλαδή αν οι υποψηφιοι που θα επιλέξουν το παλαιό σύστημα είναι ίσοι με αυτους που θα επιλέξουν του καινούργιο σύστημα (υπόθεση εργασίας) πάλι 10% θα έχουν ; Δεν νομίζετε ότι συλλογιστική σας αυτή είναι εξαιρετικά αδύναμη ; Γ. Εμείς που αγωνισθήκαμε να μην έχουνε στρεβλώσεις τα εκπαιδευτικά συστήματα στις προηγούμενες διαβουλεύσεις, πιστεύετε ότι δεν μειδιάζουμε ειρωνικά όταν στέλνεται παιδιά στο στόμα του λύκου ( 90%) με μια ύλη που το δημόσιο σχολείο δεν την πρόσφερε ; Έχει να κάνει αυτό με τις ίσες ευκαιρείες της Αριστεράς; Έχει να κάνει με το ενδιαφέρων μιας νέας κυβέρνησης να διδάξει Δίκαιο στους νέους ανθρώπους; Εγώ πάλι αισθάνομαι ότι η μεταβατικότητα των συστημάτων αντί να αντιμετωπισθεί με τρυφερότητα αντιπωπίζεται με γραφειοκρατική σκληρότητα, πράγμα που ενδεχόμενως να αδικεί τις προθέσεις σας αλλά που όμως εκθέτει την προχειρότητα των συνεργατών του Υπουργείου. Συνεπώς, μια δίκαια λύση θα ήταν : α. το ποσοστό να προσδιορισθεί αναλογικά μετά τον Φεβρουάριο όταν πληροφορηθούμε πόσοι σκοπεύουν να ξαναδώσουν και ποιο σύστημα. β. Η ύλη ειδικά για την χρονιά 2015-2016 να είναι ακριβώς η ίδια με αυτή της προηγούμενης χρονιάς. Αυτό από μόνο του θα διαμορφώσει εικόνα δικαίου στην επιλογή, από την πλευρά των μαθητών, συστήματος εξέτασης. γ. βρείτε τρόπο να δώσετε έστω και για μια χρονιά το 10% ( άνευ εξετάσεων). Καταλάβατε ότι οι Έλληνες έχουν ανάγκη Δικαίου και όχι γρφειοκρατικών υλοποιήσεων. Σας ευχαριστώ.