Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 20 Ιουνίου 2015, 16:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γεια σας Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να παραθέσω τις σκέψεις μου σχετικά με τη μοριοδότηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Αρχικά θεωρώ ότι θα πρέπει να συνταχθεί ένας ενιαίος πίνακας αναπληρωτών στον οποίο θα πρέπει να ενταχθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί, μοριοδοτούμενοι με τα ακολουθούμενα κριτήρια: 1. Βαθμολογία ΑΣΕΠ (είτε αθροιστικά είτε η καλύτερη επίδοση) 2. Προϋπηρεσία απ' όπου κι αν προέρχεται στα πλαίσια της αβάθμιας ή ββάθμιας εκπαίδευσης αλλά με ένα ανώτατο όριο. Έτσι θα αποφευχθεί μια στρέβλωση που θα ευνοεί όσους προέρχονται από την ιδιωτική εκπαίδευση. Επιπλέον η προϋπηρεσία αυτή να είναι αποτέλεσμα διαδικασιών που είναι ελεγχόμενες από το ΑΣΕΠ. 3. Μοριοδότηση ακαδημαϊκών κριτηρίων (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, ξένη γλώσσα, ΤΠΕ) 4. Μοριοδότηση αριθμού παιδιών χωρίς όμως αυτό να εστιάζεται μόνο στους τρίτεκνους ή στους πολύτεκνους αποκλειστικά. Κάθε παιδί να μοριοδοτείται ξεχωριστά. 5. Ημερομηνία κτήσης πτυχίου. Βέβαια, το τι ποσοστό θα έχει το κάθε κριτήριο επί του συνόλου είναι το δύσκολο εγχείρημα. Αλλά αυτό αφορά τις προτεραιότητες της πολιτικής ηγεσίας (κοινωνική πολιτική, αποκατάσταση "παλαιών" αναπληρωτών, αξιοκρατία, διαφάνεια στην απόκτηση προϋπηρεσίας, κλπ). Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να κάνω την εξής παρατήρηση: Στην περίπτωση κατά την οποία ένας τέτοιος πίνακας θα ήταν η πηγή μόνιμων διορισμών θα ήταν απαραίτητη η εισαγωγή του φίλτρου της αναγκαίας "επιτυχίας ΑΣΕΠ" ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της απόφασης του ΣτΕ. Πιστεύω ότι η σύνταξη ενός τέτοιου πίνακα θα βοηθούσε πολύ όχι μόνο το υπουργείο αλλά και τους εκπαιδευτικούς ώστε να γνωρίζουν την πορεία που θα οδηγούσε σε ένα μόνιμο διορισμό και να μην εξαρτάται από τις επιδιώξεις επιμέρους ομάδων που θα επιδίωκαν εμβόλιμα να προηγηθούν... Σας ευχαριστώ πολύ. Μετά τιμής Κώστας ΠΕ04.01