Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Ν. | 20 Ιουνίου 2015, 16:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άκουσμα των διορισμών βγήκαν μαχαίρια σε όλους τους κλάδους. Είμαι φιλόλογος με εξειδίκευση (μεταπτυχιακό) στην ειδική αγωγή. Δεν ξέρω για άλλους συναδέλφους αλλά προσωπικά κόπιασα πολύ (πνευματικά-σωματικά-ψυχολογικά). Οι συνάδελφοι αναπληρωτές φιλόλογοι της γενικής αγωγής προέβησαν στη δημοσίευση ενός απαράδεκτου κειμένου λίγες μέρες πριν έχοντας το φόβο ότι όσοι φιλόλογοι απασχολούνται στην ειδική αγωγή θα περάσουν πιο μπροστά στους πίνακες (σε περίπτωση ύπαρξης ενός πίνακα). Λοιπόν, ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Όσοι φιλόλογοι στην ειδική αγωγή έχουν μεγάλη προϋπηρεσία επιθυμούν την ύπαρξη ενός πίνακα. Ξέρουν έτσι ότι θα έχουν ελπίδες διορισμού άρα μονιμοποίησης. Το αντίστοιχο συμβαίνει και για εκείνους της γενικής αγωγής. Δεν έχω μεγάλη προϋπηρεσία και πραγματικά δεν ξέρω τι είναι καλύτερο για τον κλάδο. Δεν ανέχομαι όμως προσβολές τύπου "όποιος έχει τα χρήματα κάνει μεταπτυχιακά και διδακτορικά" ή χειρότερα τα αγοράζει. Ή "εμείς οι αναπληρωτές φιλόλογοι της γενικής αγωγής επιτυχόντες όλοι του ΑΣΕΠ που έχουμε οργώσει την Ελλάδα και βλέπαμε στον καιρό της κρίσης τους φιλολόγους της ειδικής να δουλεύουνε και εμείς να μένουμε άνεργοι". Θα σας γυρίσω χρόνια πίσω όταν ανθούσε ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας και έβλεπα το μέσο να βασιλεύει στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες διευθύνσεις και γινόταν μάχη για το ποιος θα πάρει τις 10 ώρες διπλές στα δυσπρόσιτα. Αυτούς τους έβλεπα μετά από λίγα χρόνια ωρομισθίας να φεύγουν αναπληρωτές και εγώ να μένω πολύ κάτω όχι μόνο στον πίνακα των αναπληρωτών αλλά και των ωρομισθίων. Και φταίω εγώ που τελείωσα τη χρονιά που τελείωσα και δεν έδωσα σε κανέναν ΑΣΕΠ; Και τι έπρεπε να κάνω; Το σταυρό μου και ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η δική μου σειρά;Διέξοδο βρήκα μέσα από την ειδική αγωγή. Διέξοδος για να ξεφύγω από την ανεργία. Και στην τελική προτιμώ περισσότερο την ειδική από τη γενική αγωγή. ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ! Αλλά όχι και να μας σταυρώνουν τώρα για τις επιλογές μας. Και ας μην ξεχνάμε και το άλλο. Όσο μπορούσαν οι μόνιμοι να καταλαμβάνουν θέσεις ειδικής αγωγής λόγω του επιδόματος, θυμάστε ότι γινόταν σφαγή για το ποιος θα πάει; Ήταν πολλά τα λεφτά. Όταν κόπηκε, σταμάτησαν και οι ουρές. Επομένως, αν καταλήξετε εσείς του Υπουργείου στην ύπαρξη δύο πινάκων, ΑΥΣΤΗΡΑ, ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ ο καθένας στον τομέα του. Και όχι δάσκαλοι στη δευτεροβάθμια και μόνιμοι στη γενική στην ειδική αγωγή. Να κάνετε αυτά που είναι να κάνετε αλλά να υπάρχει και λίγη λογική. Είμαστε που είμαστε χάος σε αυτή τη χώρα, να μην ξεφύγουμε κι άλλο. Δε λέω ότι συμφωνώ με τους δύο πίνακες. Αλλά τα πράγματα οδηγούνται σε αυτήν την κατεύθυνση. Συνήθως ό,τι αποφασίζεται για την πρωτοβάθμια συμπαρασύρει και τη δευτεροβάθμια. Γι' αυτό, αν είναι ήδη αποφασισμένο να υπάρξουν δύο πίνακες, ΕΜΕΙΣ της δευτεροβάθμιας, ας οργανωθούμε και ας κινητοποιηθούμε. Κενά σε δομές της ειδικής υπάρχουν πολλά. Κάθε χρόνο τα βλέπουμε. Να διεκδικήσουμε διορισμούς και στον κλάδο μας. Και αφού οι συνάδελφοι της γενικής μας βλέπουν ανταγωνιστικά ίσως και υποτιμητικά, να κερδίσουμε το σεβασμό τους.