Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη μαρία | 20 Ιουνίου 2015, 18:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τάσσομαι υπέρ του διαχωρισμού γενικής και ειδικής αγωγής για τους εξης λόγους: 1. Πολλοί συνάδελφοι της ειδικής, ειδικά στη δευτεροβάθμια, είναι με ένα σεμινάριο των 400 ωρών. 2. Από το 2010 και εξής οι προσλήψεις στην ειδική ήταν αθρόες λόγω ΕΣΠΑ, ενώ για τη γενική αγωγή η στρόφιγγα του κρατικού προυπολογισμού ήταν κλειστή, επομένως προκύπτει ανισότητα. 3. Ακόμα και στον τρόπο πρόσληψης υπάρχει διαφορά, διότι η ποσόστωση του 20% υπέρ των τριτέκνων σε κάθε φάση και η πρόταξη των πολυτέκνων δεν ισχύει στην ειδική, κάτι το οποίο ισχύει ακόμα στη γενική αγωγή και κόβει πολλές θέσεις από αυτούς που είναι σε καλή σειρά στον πίνακα αναπληρωτών. Ως εκ τούτου, δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιείται η ειδική ως εφαλτήριο για την ένταξη στους πίνακες της γενικής. Αν δεν θέλουμε το διαχωρισμό θα έπρεπε όσοι έχουν προυπηρεσία στη γενική να τη μεταφέρουν στην ειδική μαζί με το αντίστοιχο μεταπτυχιακό τους σε αυτήν ή το σεμινάριό τους από το 2010 και εξής. Κάτι τέτοιο όμως δεν προβλέπεται.