Με αφορμή το Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις» (ΤΕΛΙΚΟ - έκδοση 7.2), κεφ.Γ, άρθρο 53 «Υπηρεσιακή κατάσταση εκπαιδευτικών με πενταετή θητεία σε ΠΠΣ» θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι δεν έχουν ληφθεί υπόψη οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούσαμε με οργανικές θέσεις στα Πειραματικά Σχολεία και αρνηθήκαμε την προβλεπόμενη από το άρθρο 48, παρ.3 του ν. 3966/2011 αξιολόγηση, διαφωνώντας με το ιδεολογικό πλαίσιο λειτουργίας των προτύπων-πειραματικών (αριστεία –εξετάσεις). Έτσι απωλέσαμε τις οργανικές μας θέσεις, με τη λήξη του σχολικού έτους 2012-2013 και τεθήκαμε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούσαμε, όπως προβλεπόταν με την υπ’αριθ. πρωτ. 150085/ΦΙ/29-12-2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου. Σύμφωνα με την παρ.2 της υπ’αριθ. πρωτ. 22433/ΔΙ/18-2-2013 υποβάλαμε αίτηση οριστικής τοποθέτησης, προκειμένου να λάβουμε «οργανική θέση κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων και τοποθετήσεων, συγκρινόμενοι με όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς», ενώ στην ίδια εγκύκλιο και στην παρ. 5 αυτής γινόταν πλεονεκτική μεταχείριση των στελεχών εκπαίδευσης των Π.Π.Σ. (καθώς και όσων θα ελάμβαναν αρνητική αξιολόγηση), διαφοροποιώντας τους έναντι ημών των υπολοίπων εκπαιδευτικών των Π.Π.Σ. «Τιμωρηθήκαμε» με θέσεις στην επαρχία, αφού τοποθετηθήκαμε από το οικείο ΠΥΣΔΕ τελευταίοι μετά από τις υπεραριθμίες και τους ανήκοντας σε ειδική κατηγορία.
Με έκπληξη διαβάσαμε την Κυριακή 7/06/2015 ότι οι εκπαιδευτικοί των Πειραματικών που εκουσίως επέλεξαν να αξιολογηθούν, τώρα θα τοποθετηθούν οργανικά μετά τη λήξη της θητείας τους «στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν πριν από όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς» και σε περίπτωση διακοπής της θητείας τους, «εφόσον είχαν οριστική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα πριν την έναρξη της θητείας στο Πειραματικό ή στο Πρότυπο Σχολείο, καταλαμβάνουν οργανική στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν πριν από όλους τους εκπαιδευτικούς», ενώ δεν έχει ληφθεί καθόλου μέριμνα για τη δική μας περίπτωση, εκπαιδευτικών με πολυετή ήδη προϋπηρεσία.
Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι πρέπει να αποκαταστήσετε την κατάφωρη αδικία που έχουμε υποστεί, με σχετική νομοθετική ρύθμιση που να προβλέπει και τη δική μας δυνατότητα επιλογής οργανικών θέσεων κατά προτεραιότητα (πριν από υπεραριθμίες και ειδικές κατηγορίες) στην επικείμενη διαδικασία των βελτιώσεων-μεταθέσεων.
Με εκτίμηση
Αστυρακάκη Ευαγγελία ΠΕ02
Βελιδάκη Αντιγόνη ΠΕ13
Καμπαναράκης Αλέξανδρος ΠΕ04.01
Νικολιδάκη Ελένη ΠΕ02
Πατραμάνη Μαρία ΠΕ02
Πρατικάκη Αναστασία ΠΕ02
Σπυροπούλου Μαρία ΠΕ03
Με αφορμή το Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις» (ΤΕΛΙΚΟ - έκδοση 7.2), κεφ.Γ, άρθρο 53 «Υπηρεσιακή κατάσταση εκπαιδευτικών με πενταετή θητεία σε ΠΠΣ» θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι δεν έχουν ληφθεί υπόψη οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούσαμε με οργανικές θέσεις στα Πειραματικά Σχολεία και αρνηθήκαμε την προβλεπόμενη από το άρθρο 48, παρ.3 του ν. 3966/2011 αξιολόγηση, διαφωνώντας με το ιδεολογικό πλαίσιο λειτουργίας των προτύπων-πειραματικών (αριστεία –εξετάσεις). Έτσι απωλέσαμε τις οργανικές μας θέσεις, με τη λήξη του σχολικού έτους 2012-2013 και τεθήκαμε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούσαμε, όπως προβλεπόταν με την υπ’αριθ. πρωτ. 150085/ΦΙ/29-12-2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου. Σύμφωνα με την παρ.2 της υπ’αριθ. πρωτ. 22433/ΔΙ/18-2-2013 υποβάλαμε αίτηση οριστικής τοποθέτησης, προκειμένου να λάβουμε «οργανική θέση κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων και τοποθετήσεων, συγκρινόμενοι με όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς», ενώ στην ίδια εγκύκλιο και στην παρ. 5 αυτής γινόταν πλεονεκτική μεταχείριση των στελεχών εκπαίδευσης των Π.Π.Σ. (καθώς και όσων θα ελάμβαναν αρνητική αξιολόγηση), διαφοροποιώντας τους έναντι ημών των υπολοίπων εκπαιδευτικών των Π.Π.Σ. «Τιμωρηθήκαμε» με θέσεις στην επαρχία, αφού τοποθετηθήκαμε από το οικείο ΠΥΣΔΕ τελευταίοι μετά από τις υπεραριθμίες και τους ανήκοντας σε ειδική κατηγορία. Με έκπληξη διαβάσαμε την Κυριακή 7/06/2015 ότι οι εκπαιδευτικοί των Πειραματικών που εκουσίως επέλεξαν να αξιολογηθούν, τώρα θα τοποθετηθούν οργανικά μετά τη λήξη της θητείας τους «στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν πριν από όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς» και σε περίπτωση διακοπής της θητείας τους, «εφόσον είχαν οριστική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα πριν την έναρξη της θητείας στο Πειραματικό ή στο Πρότυπο Σχολείο, καταλαμβάνουν οργανική στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν πριν από όλους τους εκπαιδευτικούς», ενώ δεν έχει ληφθεί καθόλου μέριμνα για τη δική μας περίπτωση, εκπαιδευτικών με πολυετή ήδη προϋπηρεσία. Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι πρέπει να αποκαταστήσετε την κατάφωρη αδικία που έχουμε υποστεί, με σχετική νομοθετική ρύθμιση που να προβλέπει και τη δική μας δυνατότητα επιλογής οργανικών θέσεων κατά προτεραιότητα (πριν από υπεραριθμίες και ειδικές κατηγορίες) στην επικείμενη διαδικασία των βελτιώσεων-μεταθέσεων. Με εκτίμηση Αστυρακάκη Ευαγγελία ΠΕ02 Βελιδάκη Αντιγόνη ΠΕ13 Καμπαναράκης Αλέξανδρος ΠΕ04.01 Νικολιδάκη Ελένη ΠΕ02 Πατραμάνη Μαρία ΠΕ02 Πρατικάκη Αναστασία ΠΕ02 Σπυροπούλου Μαρία ΠΕ03