Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ντίνα | 20 Ιουνίου 2015, 18:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν είμαι εκπαιδευτικός, αλλα θα ήθελα ωα εκφράσω κι εγώ τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο θέμα. Είμαι κοινωνική λειτουργός και έχω εργαστεί στις δομές της ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.Απο την εμπειρία μου, αυτό που έχω να πω, είναι οτι στα σχολεία για παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ικανότητες η δουλειά που γίνεται απο τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61/71 και ΠΕ 60,50/70,50 ειναι αξιόλογη και πολύ σημαντική.Η ειδική αγωγή είναι ένα πολύ ευαίσθητο κομμάτι της εκπαίδευσης και της κοινωνίας και δεν μπορεί και δεν πρέπει να το ασκεί οποιοσδήποτε.Απο αυτά που διάβασα στο άρθρο του νομοσχεδίου έχω να πω οτι: αν ο διαχωρισμός των πινάκων δεν έχει αναδρομική ισχύ, τότε οι ΠΕ60,50/70,50 που έχουν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μεσω μεταπτυχιακών ή σεμιναρίων και έχουν προυπηρεσία- εμπειρία, θα κάνουν τα χαρτιά τους στους πίνακες της γενικής και θα προσληφθούν στα γενικά σχολεία. Με τον τρόπο αυτό αποδυναμώνονται τα ειδικά σχολεία. Ποιός θα δουλέψει στη θέση αυτών των εκπαιδευτικών; Άλλοι συνάδελφοι τους που μέχρι τώρα δουλεύανε στην γενική αγωγή και δεν διαθέτουν ίσως τις απαραίτητες γνώσεις για τον χειρισμό και τον τρόπο εκπαίσευσης των παιδιών με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ικανότητες;Άν δεν ισχύσει ο διαχωρισμός των πινάκων αναδρομικά αυτοί που θα πληγούν περισσότερο και χωρις να φταίνε ειναι τα παιδια που χρήζουν ειδικής εκπαιδευσης.