• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 20 Ιουνίου 2015, 18:19

    Ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης είναι απαράδεκτος. Θα δώσω ένα άλλο παράδειγμα μήπως και γίνει περισσότερο κατανοητό το γιατί. Ας υποθέσουμε ότι ιδρύεται Πανεπιστημιακό Τμήμα Διαπολιτισμικης Εκπαίδευσης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εκτός απο τα παιδιά με αναπηρίες υπάρχουν και άλλες ευαίσθητες κατηγορίες του μαθητικού πληθυσμού...σε αυτή την περίπτωση τι πρέπει να γίνει; Να υπάρξουν και άλλοι πίνακες με διαφορετικό κωδικό; Όσοι διδάσκουν σε διαπολιτισμικά σχολεία ή ΖΕΠ να χάσουν την προυπηρεσία τους; Τι αποτελεί τελικά κριτήριο για το διαχωρισμό της εκπαίδευσης: ο βαθμός αναπηρίας, η χώρα προέλευσης; Στην παρούσα κατάσταση ισχύει το πρώτο. Αν θέλουμε όμως μια συμπεριλιπτική εκπαίδευση, μια εκπαίδευση για όλους δεν θα πρέπει να υπάρχει κανένας διαχωρισμός. Το τμήμα του Βόλου και της Μακεδονίας κατασκευάζουν ανισότητες και το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου τις ενισχύει!