Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 20 Ιουνίου 2015, 18:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης είναι απαράδεκτος. Θα δώσω ένα άλλο παράδειγμα μήπως και γίνει περισσότερο κατανοητό το γιατί. Ας υποθέσουμε ότι ιδρύεται Πανεπιστημιακό Τμήμα Διαπολιτισμικης Εκπαίδευσης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εκτός απο τα παιδιά με αναπηρίες υπάρχουν και άλλες ευαίσθητες κατηγορίες του μαθητικού πληθυσμού...σε αυτή την περίπτωση τι πρέπει να γίνει; Να υπάρξουν και άλλοι πίνακες με διαφορετικό κωδικό; Όσοι διδάσκουν σε διαπολιτισμικά σχολεία ή ΖΕΠ να χάσουν την προυπηρεσία τους; Τι αποτελεί τελικά κριτήριο για το διαχωρισμό της εκπαίδευσης: ο βαθμός αναπηρίας, η χώρα προέλευσης; Στην παρούσα κατάσταση ισχύει το πρώτο. Αν θέλουμε όμως μια συμπεριλιπτική εκπαίδευση, μια εκπαίδευση για όλους δεν θα πρέπει να υπάρχει κανένας διαχωρισμός. Το τμήμα του Βόλου και της Μακεδονίας κατασκευάζουν ανισότητες και το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου τις ενισχύει!