Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 20 Ιουνίου 2015, 18:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να εφαρμοστεί αναδρομικά η παράγραφος 4, επειδή κάποιοι αγόρασαν ένα μεταπτυχιακό και δούλεψαν στην ειδική αγωγή προσπερνώντας όλους τους υπόλοιπους ας μην τα θέλουν όλα δικά τους, η πρόσληψη έγινε με διαφορετικά κριτήρια από ξεχωριστούς πίνακες μόνο εκεί να μετρήσουν και να αφήσουν την γενική αγωγή σε όσους κόπιασαν να αποκτήσουν κάποια μόρια είτε φέτος ελπίζουν πως θα καταφέρουν να δουλέψουν στον τόπο τους και πως οι πινάκας θα κατέβουν χαμηλότερα από πέρυσι λογω αυξημένων προσλήψεων. Σε περίπτωση που όσοι δούλευαν στην ειδική φέτος προληφθούν στη γενική τότε θα παραμένουν άνεργοι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί που δεν είχαν δυνατότητα να αποκτήσουν μόρια απασχολώντας δημιουργικά αμεα, την ώρα που θα προσλαμβάνονται άτομα με μηδενική προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή. Να σταματήσουν όλες οι διακρίσεις όλοι έχουμε το ίδιο πτυχίο και ανάγκη για εργασία, οι προσοντούχοι με κοινωνικά και ακαδημαϊκά κριτήρια δεν πρέπει να επωφελούνται της κατάστασης και να τους χαρίζονται έξτρα μόρια! Να γίνει γραπτός διαγωνισμός και να μετρήσει μόνο ο βαθμός για διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, αν κριθεί σκόπιμο ας γίνονται προσλήψεις με ένα ποσοστό για τους έχοντες προϋπηρεσία και παλαιότερη επιτυχία ασεπ.