Ζητώ να προστεθεί στο άρθρο 12 παρ. 8 μετά το τέλος της περιπτώσεως β΄ η ακόλουθη περίπτωση με την αρίθμηση γ΄:
«γ) Πολύτεκνοι και τέκνα πολυτέκνων, που επέτυχαν ή φοιτούν σε Σχολές ή Τμήματα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μεταγράφονται στην αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, που είναι πλησιέστερη στον τόπο κατοικίας τους ή εκεί όπου φοιτά ο (η) αδελφός (η) τους και στο αντίστοιχο έτος, η δε πολυτεκνική ιδιότητά τους αποδεικνύεται με βάση την παρ. 9 του άρθρου 67 του Ν.4316/2014».
Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί να μην έχουν οι σχολές τις κατάλληλες υποδομές ώστε τα παιδιά να σπουδάζουν στον τόπο τους και όχι να ιδρύονται σχολές εκεί που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις. Όπως π.χ. και στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ιδρύονται σχολεία εκεί που μένουν τα παιδιά για να αποφεύγονται περιττές και δαπανηρές μετακινήσεις.
Ζητώ να προστεθεί στο άρθρο 12 παρ. 8 μετά το τέλος της περιπτώσεως β΄ η ακόλουθη περίπτωση με την αρίθμηση γ΄: «γ) Πολύτεκνοι και τέκνα πολυτέκνων, που επέτυχαν ή φοιτούν σε Σχολές ή Τμήματα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μεταγράφονται στην αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, που είναι πλησιέστερη στον τόπο κατοικίας τους ή εκεί όπου φοιτά ο (η) αδελφός (η) τους και στο αντίστοιχο έτος, η δε πολυτεκνική ιδιότητά τους αποδεικνύεται με βάση την παρ. 9 του άρθρου 67 του Ν.4316/2014». Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί να μην έχουν οι σχολές τις κατάλληλες υποδομές ώστε τα παιδιά να σπουδάζουν στον τόπο τους και όχι να ιδρύονται σχολές εκεί που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις. Όπως π.χ. και στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ιδρύονται σχολεία εκεί που μένουν τα παιδιά για να αποφεύγονται περιττές και δαπανηρές μετακινήσεις.