• Σχόλιο του χρήστη 'Άννα' | 20 Ιουνίου 2015, 18:35

    Καλησπέρα σε όλη την "εκπαιδευτική αρένα"..., ανήκω στην "είδική αγωγή"- και το βάζω σε παρένθεση γιατί είναι ένας όρος που με βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετη, εντούτοις δεν ασχολούμαι με την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία αλλά με την έρευνα. Είδα παραπάνω διάφορα σχόλια και θα' θελα να πω και εγώ την γνώμη μου. Απ'την μια, λοιπόν, το Υπουργείο μιλά για ένταξη των παιδιών με αναπηρία, για μη αποκλεισμό, για ισότητα κτλ κτλ και απ' τη μια εξακολουθούν να υπάρχουν δυο πίνακες. Αναφέρομαι στους πίνακες "Ειδικής" και τους πίνακες Γενικής ή Μη Ειδικής ή "φυσιολογικών/κανονικών". Μιλάμε για την απόλυτη αυτοαναίρεση... Πέραν αυτού, βλέπω τους εκπαιδευτικούς Γενικής να προσπαθούν να περιχαρακώσουν τα εργασιακά τους δικαιώματα με επιχειρήματα του τύπου: "Εμείς δώσαμε ΑΣΕΠ"και γράψαμε καλύτερα", "οι άλλοι δουλεύουν σε ειδικά πλαίσια άρα δεν έχουν εμπειρία στην Γενική", "με "πληρωμένα" μεταπτυχιακά εργάζονται στην Ειδική" κτλ κτλ. Έτσι, λοιπόν, μου γεννώνται οι εξής σκέψεις: Πότε έγινε ο τελευταίος ΑΣΕΠ -πριν μια δεκαετία, άρα 10 γενιές αποφοίτων δεν τον πέτυχαν- και πότε θα γίνει ο επόμενος κατά τον οποίο ενδέχεται να αλλάξουν κατά πολύ τα σημερινά δεδομένα. Οι περισσότεροι συνάδελφοι δουλεύουν κάθε χρόνο μέσα σε "μη ειδικές" δομές, σαν παράλληλη στήριξη ή σε τμήματα ένταξης στα δημόσια σχολεία Γενικής.Επομένως, δεν στερούνται εμπειρίας... Αναφορικά με τα "αγορασμένα" μεταπτυχιακά, θα συμφωνήσω απόλυτα...αλλά δεν ακούω κανέναν να μιλά για αξιολόγηση όλων των μεταπτυχιακών με σαφή κριτήρια: πτυχιακή εργασία- ανεβασμένη στο διαδίκτυο και προσβάσιμη σε όλους, ώστε να ελέγχεται η επιστημονικότητά της απο τυχών κόπιες, προχειρότητα, πασαλείμματα κοκ, πρακτική άσκηση, υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, παρακολουθούμενα μαθήματα, γλώσσα παρακολούθησης με ταυτόχρονο έλεγχο επάρκειας γλώσσας από τον κάτοχο του μεταπτυχιακού κτλ κτλ κτλ