Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Καλλιόπη | 20 Ιουνίου 2015, 19:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός των δύο πινάκων έπρεπε να ισχύει εξ' αρχής. Απο τη στιγμή που ο τρόπος προσληψης (γενικής και ειδικής αγωγής) γίνεται με διαφορετικά κριτήρια, πως είναι δυνατον να μπαίνουν οι προυπηρεσίες μας σε κοινό πίνακα;Είναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής.Τα μεταπτυχιακά και σεμινάρια που καναν οι συνάδελφοι ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 τους δίνουν εφόδια να εργαστούν στην ειδική αγωγή, αν αυτοί κάνουν τα χαρτιά τους στη γενική αγωγή πως θα λειτουργήσουν τα ειδικά σχολεία και η παράλληλη; με εκπαιδευτικους της γενικής, χωρις επιπλέον γνώσεις ειδικής;Δεν πρέπει να σκεφτείτε ΠΡΩΤΑ τα παιδιά στα ειδικά σχολεία και να τους πάτε εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς; Για τους λόγους αυτούς πιστεύω οτι η ρύθμιση πρέπει να εχει αναδρομική ισχυ.