Η μισθολογική κατάταξη των εντασσομένων είναι ένα θέμα και η βαθμολογική είναι άλλο. Φυσικά για τη μισθολογική να υπολογιστεί η οποιαδήποτε προϋπηρεσία αλλά για τη βαθμολογική όχι. Η βαθμίδα να συνδέεται αποκλειστικά με την αποδεδειγμένη εργαστηριακή προϋπηρεσία στην τριτοβάθμια (ή ακόμα και στη δευτεροβάθμια) εκπαίδευση. Δεν προκύπτει από πουθενά οτι όσοι εντάχθηκαν από ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ κλπ διαθέτουν την εμπειρία και την ικανότητα να διδάξουν εργαστηριακά μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου, οπότε το λογικό είναι να ξεκινήσουν από τη βαθμίδα Δ. Ας τους δοθεί και η εξέλιξη στη βαθμίδα Γ στα τρία χρόνια - όπως έγινε το 2002 με τους τότε υπηρετούντες - αλλά μην το παρακάνουμε (πάλι καλά που δεν υπάρχει πρόθεση να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης όπως έγινε για τον κλάδο Ι επίσης το 2002!). Ας καταλάβουμε οτι ο κλάδος των εργαστηριακών καθηγητών δεν είναι κανένας σάκος να πετάμε μέσα ότι βρούμε επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.
Η μισθολογική κατάταξη των εντασσομένων είναι ένα θέμα και η βαθμολογική είναι άλλο. Φυσικά για τη μισθολογική να υπολογιστεί η οποιαδήποτε προϋπηρεσία αλλά για τη βαθμολογική όχι. Η βαθμίδα να συνδέεται αποκλειστικά με την αποδεδειγμένη εργαστηριακή προϋπηρεσία στην τριτοβάθμια (ή ακόμα και στη δευτεροβάθμια) εκπαίδευση. Δεν προκύπτει από πουθενά οτι όσοι εντάχθηκαν από ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ κλπ διαθέτουν την εμπειρία και την ικανότητα να διδάξουν εργαστηριακά μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου, οπότε το λογικό είναι να ξεκινήσουν από τη βαθμίδα Δ. Ας τους δοθεί και η εξέλιξη στη βαθμίδα Γ στα τρία χρόνια - όπως έγινε το 2002 με τους τότε υπηρετούντες - αλλά μην το παρακάνουμε (πάλι καλά που δεν υπάρχει πρόθεση να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης όπως έγινε για τον κλάδο Ι επίσης το 2002!). Ας καταλάβουμε οτι ο κλάδος των εργαστηριακών καθηγητών δεν είναι κανένας σάκος να πετάμε μέσα ότι βρούμε επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.