Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Μ. | 20 Ιουνίου 2015, 19:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΠΕ60, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47. Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή. Συγκεκριμένα, με τον μη διπλασιασμό των μορίων όσων βρέθηκαν στη διάρκεια του «τυφλού» χρονικού διαστήματος 2010-2014 σε δυσπρόσιτα σχολεία, θεωρώ πως είναι δίκαιο να μην προσμετρηθούν στο διπλάσιο, δεδομένου πως την ανωτέρω περίοδο όσοι εργάστηκαν ως αναπληρωτές, αυτό έγινε με το ισχύον τότε καθεστώς, της εξ ολοκλήρου δηλαδή μη προσμέτρησης προϋπηρεσίας. Πρόκειται για τις περιόδους, κατά τις οποίες οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη στην τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία. Κάθε διαφορετική ρύθμιση του θέματος έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική και τη νομιμότητα. Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Για να ικανοποιηθεί όμως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και αναδρομικός διαχωρισμός πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου¨» Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία; Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή; Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60. Απαιτούμε αναδρομικό διαχωρισμό πινάκων απο 2010 της ειδικής από τη γενική αγωγή για τους ίδιους προφανείς λόγους που αφορούν την ηθική τάξη και τη δικαιοσύνη. Να ανοίξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, χωρίς τον υπολογισμό των δυσπρόσιτων για το διάστημα αυτό, καθώς ουδείς γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 3848/2010 . Θέλω να τονίσω την ανάγκη κάλυψης όλων των κενών με διορισμούς μόνιμου προσωπικού και όχι προσλήψεις μέσω προγραμμάτων «κοινωφελούς εργασίας» του Ο.Α.Ε.Δ.