• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Γ.' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 23:30

    Κα υπουργέ, δυστυχώς η δημόσια "διαβούλευση" που ξεκινήσατε αποπνέει μεγάλη μιζέρια αφού αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να μοιραστούν σε ομαδούλες που η καθεμιά αγωνίζεται για το ποια θα στείλει τα περισσότερα μηνύματα υπέρ ή κατά των αλλαγών που προτείνετε. Λυπηθείτε μας κα υπουργέ. Αρκετά έχετε μειώσει τον έλληνα εκπαιδευτικό. Κα υπουργέ, είμαι πολύτεκνος εκπαιδευτικός, διορισμένος με το νόμο 3255/2004. Ας απολογηθώ λοιπόν γιατί δεν έδωσα εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ και γιατί έκανα μεγαλύτερη την οικογένειά μου προκειμένου να διοριστώ. Ό ταν πέρασα στο πανεπιστήμιο κα υπουργέ, κανείς δε μου είπε ότι θα πρέπει να δώσω εξετάσεις για να διοριστώ. Ίσχυε η επετηρίδα. Αντιθέτως η πολιτεία αποφάσιζε τη δημιουργία συνεχώς νέων πανεπιστημιακών σχολών και τμημάτων ωσάν η χώρα να είχε ανάγκη πάμπολλων καθηγητών και δασκάλων. Και οι αποφάσεις αυτές φέρουν τις υπογραφές πολιτικών του δικού σας κόμματος. Όταν τελείωσα το πανεπιστήμιο (1992) δεν είχα άλλη επιλογή. Έπρεπε να δουλέψω και δούλεψα σε φροντιστήριο περιμένοντας το διορισμό μου. Ίσχυε ακόμα η επετηρίδα. Το 1998 έδωσα γραπτές εξετάσεις μέσω του ΑΣΕΠ για θέσεις του δημοσίου τομέα στην κατηγορία ΔΕ και ενώ ήμουν μεταξύ των 300 πρώτων σε βαθμολογία (από υπερδιπλάσιοπ αριθμό που τελικώς προσλήφθηκε) δεν κρίθηκα ικανός να διοριστώ διότι το "αξιοκρατικότατο" ΑΣΕΠ ενέκρινε διαγωνισμό που είχε ως όρο ότι το 50% των θέσεων έπρεπε να πληρωθεί από ημιμαθείς αποφοίτους άλλων τύπων λυκείου πλην του γενικού!!! Επίσης το ίδιο έτος ο κ. Αρσένης μου έδωσε τη χαριστική βολή με την κατάργηση της επετηρίδας χωρίς καμμιά πρόνοια για τους ανθρώπους που ως τότε η πολιτεία τους έλεγε ότι θα διοριστούν. Τι να σας Εξηγήσω τώρα; Μόνο οι συνάδελφοι της γενιάς μου μπορούν να καταλάβουν πόσο εξευτελισμένος μπορεί να νιώθει ένας εκπαιδευτικός που ενώ πολλά παιδιά έχουν περάσει στο πανεπιστήμιο με τη δική του συμβολή ο ίδιος πρέπει να αποδείξει ότι αξίζει να διοριστεί στο δημόσιο σχολείο. Με εξετάσεις που καμιά σχέση δεν έχουν με τη διδακτική πράξη.Με ύλη απέραντη και ατέλειωτη και που κανείς ποτέ δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει στη σχολική τάξη. Και συ να τρέχεις στο φροντιστήριο πρωί- απόγευμα και να έχεις να συναγωνιστείς ανθρώπους που μόλις τελείωσαν τις πτυχιακές τους. Πράγματι το 2004 αποφασίσαμε με τη γυναίκα μου να αποκτήσουμε το τρίτο και κατόπιν το τέταρτο παιδί μας. Δεν ντρέπομαι να το πω κα υπουργέ και αγαπητοί συνάδελφοι που μας κατηγορείτε ότι κάναμε παιδιά για να διοριστούμε. Να είστε σίγουροι ότι κανείς δεν κάνει παραπάνω παιδιά άν δεν έχει αγάπη γι' αυτά και όρεξη να τα μεγαλώσει και να τους προσφέρει. Έχετε δει κανέναν συνάδελφο που αφού έκανε παιδιά και διορίστηκε τα παραμελεί και αδιαφορεί γι' αυτά. Καμαρώνω τα παιδιά των πολύτεκνων οικογενειών γιατί πραγματικά ξεχωρίζουν για το περίσσευμα της αγάπης που προσφέρουν στους γύρω τους. Αγαπητοί συνάδελφοι δεν σας παίρνουν οι πολύτεκνοι τις θέσεις. Κάθε φορά ο ίδιος πάνω-κάτω αριθμός θέσεων προκηρύσσεται. Λέτε θα επιτύχετε στα σίγουρα στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ αν βγουν από τη μέση οι πολύτεκνοι; Οι πολύτεκνοι διορίζονται χωριστά από τους άλλους και ο διορισμός τους αποτελεί το αντίδωρο της πολιτείας στο δώρο που η οικογένεια πρόσφερε στο κοινωνικό σύνολο. Ένα ακόμα νέο άνθρωπο που τόση ανάγκη έχει η χώρα. Είναι κακό που η πολιτεία μας έδωσε τη δυνατήτητα να μεγαλώσουμε με αξιοπρέπεια τα παιδιά μας; Όπως έχουν πει κι άλλοι συνάδελφοι το ίδιο το σύνταγμα προνοεί ειδική μεταχείρηση για τους πολύτεκνους όχι για κοινωνικούς αλλά για δημογραφικούς λόγους. Κια γνωμοδοτήσεις ανώτατων δικαστηρίων αποφαίνονται ότι κι αυτή ακόμα η αρχή της ισοτητας όλων των πολιτών υποχωρεί μπροστά στο εθνικό καλό που είναι η λύση του δημογραφικού. Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω από πού βγαίνουν τα συμπεράσματα ότι οι πολύτεκνοι δε δουλεύουν στο σχολείο. Γιατί ήμασταν άξιοι στα φροντιστήρια κι ανάξιοι στο δημόσιο σχολείο; Αφήστε τις προκαταλήψεις κοι συνάδελφοι. Όλοι οι πολύτεκνοι (και το εννοώ το ΟΛΟΙ) έχουμε πολύ αγάπη για τα παιδιά καιδεν πάμε στο σχολείο για να κοροιδέψουμε. Εγώ στο σχολείο μου βλέπω και καλούς και κακούς συναδέλφους. Το ίδιο κι εσείς, φαντάζομαι. Όλοι οι κακοί συνάδελφοι που βλέπετε είναι πολύτεκνοι; Κα υπουργέ μην καταργήσετε τη ρύθμιση για το διορισμό πολυτέκνων εκπαιδευτικών. Θα ήταν μια απόφαση επιζήμια. Και για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μη νομίζετε ότι θα φέρει την αξιοκρατία. Μετρά μόνο τη στείρα, μηχανιστική και πρόσκαιρη απόκτηση γνώσεων. Τα πτυχία όλων μας έχουν αξία.