Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Αγγελική Καραμπεροπούλου | 20 Ιουνίου 2015, 21:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Αναρωτιέμαι μήπως ο προγραμματισμός στην αρχή της χρονιάς για ολόκληρο το έτος θα καταλήξη σε έκθεση ιδεών, αν δεν είναι τοποθετημένοι όλοι οι εκπαιδευτικοί πριν τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους, ώστε να γνωρίζουν την τάξη τους, τους συνεργάτες τους στο σχολείο και να μπορούν να προγραμματίσουν τις δραστηριότητες και τις συνεργασίες τους πριν φτάσουν στο σύλλογο. 2) Ο Συλλόγος διδασκόντων θα έπρεπε να είναι το κυρίαρχο όργανο στο σχολείο και οι τακτικές συνεδριάσεις να γίνονται μια φορά την εβδομάδα ώστε να αντιμετωπίζονται όλα τα τρέχοντα ζητήματα του σχολείου σε θεσμοθετημένο χρόνο. Το πρόβλημα που έχουν τα σχολεία Π.Ε. διευρυμένου ωραρίου, όπου η λήξη του διδακτικού χρόνου αντιστοιχεί με τη λήξη του εργασιακού ωραρίου δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στις έκτακτες συνεδριάσεις του συλλόγου, που όμως είναι απαραίτητες για τη ρύθμιση και αντιμετώπιση πολλών ζητημάτων. Οι τακτικές συνεδριάσεις σχεδόν 3-4 φορές το χρόνο δεν επαρκούν γι' αυτό. Γι' αυτό ζητάω να θεσμοθετηθεί με συγκεκριμένο χρόνο μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου η συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων μία φορά την εβδομάδα.