• Σχόλιο του χρήστη 'Θανάσης' | 20 Ιουνίου 2015, 21:08

    Η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 για τον διαχωρισμό των πινάκων γενικής και ειδικής εκπαίδευσης είναι σε σωστή κατεύθυνση . Οι πίνακες αναπληρωτών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης διαφέρουν ριζικά . Στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης μετρούν οι δύο τελευταίοι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ και η προϋπηρεσία στη γενική αγωγή . Στον πίνακα ειδικής εκπαίδευσης μετρά η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή , τα σεμινάρια , τα μεταπτυχιακά , τα διδακτορικά . Όσοι υποστηρίζουν ότι η προϋπηρεσία της ειδικής πρέπει να μετρά και στους δύο πίνακες επειδή ο χαρακτήρας της εκπαίδευσης είναι ενιαίος , να μας εξηγήσουν γιατί οι πίνακες που περιέγραψα είναι δύο πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους πίνακες και όχι ένας ενιαίος ; Οι όροι , οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια πρόσληψης από τους δυο πίνακες είναι διαφορετικά . Γι αυτό το λόγο θα έπρεπε και η ρύθμιση της παραγράφου 4 να έχει αναδρομικό χαρακτήρα . Η μεταφορά της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε μέσα από πρόσληψη από τον πίνακα ειδικής αγωγής στον πίνακα γενικής ζημιώνει όσους αποκλειστικά προσλαμβάνονται από τους πίνακες γενικής . Αν δεν ισχύσει η αναδρομικότητα στον διαχωρισμό των πινάκων πολλοί συνάδελφοι της δευτεροβάθμιας που έμειναν άνεργοι δύο και τρία χρόνια μέσα στην τελευταία πενταετία λόγω της μνημονιακής αύξησης του διδακτικού ωραρίου και του κλεισίματος σχολείων από την Διαμαντοπούλου , θα μείνουν εκ νέου άνεργοι . Κι όλα αυτά την στιγμή που όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή εργάζονταν κανονικά και συγκέντρωναν αβίαστα προϋπηρεσία που μεταφέρεται στον πίνακα γενικής αγωγής μέχρι το 2015 . Ανάλογη μοίρα , αυτή της ανεργίας , περιμένει και πολλούς συναδέλφους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής . Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον οικείο πίνακα απ όπου αυτή αποκτήθηκε ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ αποτελεί στοιχείο ισονομίας , ισότητας και δικαιοσύνης .