Στο αρθρο 07 (Τμημα), παρ. 10 διατηρουνται οι τομεις σαν οργανα διοικησης, παραλληλα με τα αλλα τους καθηκοντα.
Η 25ετης εμπειρια μου δειχνει οτι το ουσιαστικο εργο των τομεων που ειναι το εκπαιδευτικο μπορει καλλιστα να προσφερθει με το να λειτουργησουν οι τομεις σαν απλες επιστημονικες επιτροπες, που τα μελη τους θα εχουν την υποχρεωση να υποβαλλουν εισηγησεις στο τμημα για ολα τα εκπαιδευτικα θεματα που αφορουν στην θεραπεια του αντικειμενου τους.
Ο διοικητικος κατακερματισμος του τμηματος σε μικροτερες μοναδες εχω δει να οδηγει α) σε κατασπαταληση χωρων, εξοπλισμου, και οικονομικων και ανθρωπινων πορων, β) σε ανουσιες αντιθεσεις μεσα στο τμημα, γ) απαραδεκτους συνασπισμους γυρω απο προσωπα (διευθυντες τομεων), παραμορφωσεις του προγραμματος σπουδων, απαιτησεις για ισομερη μεταξυ τομεων κατανομη των πορων του τμηματος, ακομα και αν οι αναγκες των τομεων δεν ειναι ιδιες.
Ακομα, επειδη στην πραξη οι διευθυντες τομεων δεν αλλαζουν για παρα πολλα χρονια, επειδη οι διευθυντες ειναι συνηθως αυτοι που θα στελεχωσουν την οποιαδηποτε επιτροπη του τμηματος, και επειδη συμμετεχουν στο Διοικητικο Συμβουλιο του τμηματος, αυτο εχει σαν αποτελεσμα το τμημα να διοικειται σε καθημερινη βαση για παρα πολλα χρονια απο τα ιδια βασικα ατομα.
Η δημοκρατικη και αποτελεσματικη διοικηση των τμηματων, που ειναι οι δομικοι λιθοι του οποιου Πανεπιστημιου, εχει πολλα να κερδισει και τιποτε να χασει απο την καταργηση των τομεων σαν μοναδες διοικησης.
Στο αρθρο 07 (Τμημα), παρ. 10 διατηρουνται οι τομεις σαν οργανα διοικησης, παραλληλα με τα αλλα τους καθηκοντα. Η 25ετης εμπειρια μου δειχνει οτι το ουσιαστικο εργο των τομεων που ειναι το εκπαιδευτικο μπορει καλλιστα να προσφερθει με το να λειτουργησουν οι τομεις σαν απλες επιστημονικες επιτροπες, που τα μελη τους θα εχουν την υποχρεωση να υποβαλλουν εισηγησεις στο τμημα για ολα τα εκπαιδευτικα θεματα που αφορουν στην θεραπεια του αντικειμενου τους. Ο διοικητικος κατακερματισμος του τμηματος σε μικροτερες μοναδες εχω δει να οδηγει α) σε κατασπαταληση χωρων, εξοπλισμου, και οικονομικων και ανθρωπινων πορων, β) σε ανουσιες αντιθεσεις μεσα στο τμημα, γ) απαραδεκτους συνασπισμους γυρω απο προσωπα (διευθυντες τομεων), παραμορφωσεις του προγραμματος σπουδων, απαιτησεις για ισομερη μεταξυ τομεων κατανομη των πορων του τμηματος, ακομα και αν οι αναγκες των τομεων δεν ειναι ιδιες. Ακομα, επειδη στην πραξη οι διευθυντες τομεων δεν αλλαζουν για παρα πολλα χρονια, επειδη οι διευθυντες ειναι συνηθως αυτοι που θα στελεχωσουν την οποιαδηποτε επιτροπη του τμηματος, και επειδη συμμετεχουν στο Διοικητικο Συμβουλιο του τμηματος, αυτο εχει σαν αποτελεσμα το τμημα να διοικειται σε καθημερινη βαση για παρα πολλα χρονια απο τα ιδια βασικα ατομα. Η δημοκρατικη και αποτελεσματικη διοικηση των τμηματων, που ειναι οι δομικοι λιθοι του οποιου Πανεπιστημιου, εχει πολλα να κερδισει και τιποτε να χασει απο την καταργηση των τομεων σαν μοναδες διοικησης.