Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 2 Δεκεμβρίου 2009, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ... Το πρόβλημα στην Παιδεία δεν είναι το σύστημα προσλήψεων. Πιστεύω ότι το ισχύον σύστημα είναι ίσως το πιο δίκαιο. Το θέμα δεν είναι πως θα διοριστεί κάποιος , αλλά αν έχει την ικανότητα να διδάξει. Την διδακτική επάρκεια λοιπόν θα έπρεπε να την χορηγεί το Πανεπιστήμιο κατά πρώτο λόγο και να την πιστοποιεί η Πολιτεία στη συνέχεια , κατά τακτά διαστήματα , και για ολόκληρο το διδακτικό βίο του εκπαιδευτικού. Επειδή όλοι οι πτυχιούχοι ( μεταξύ των οποίων και αρκετοί επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ) δεν κάνουν για εκπαιδευτικοί και επειδή κατά τη διάρκεια της ζωής μας πολλοί αστάθμητοι παράγοντες μας επηρεάζουν είτε θετικά είτε αρνητικά. Γνωρίζετε αλήθεια πόσοι εκπαιδευτικοί ( με ΑΣΕΠ και χωρίς ) λοβοτομούν κατά βούληση τα παιδιά του ελληνικού λαού εξαιτίας της ανεπάρκειάς τους και του ανύπαρκτου ελέγχου τους; Έχετε ακούσει για την παραπαιδεία που οργιάζει ακόμα και από το Δημοτικό και αφυδατώνει "μέχρις εσχάτων" την ελληνική οικογένεια; Γνωρίζετε για την οριστική κατάργηση του Λυκείου , για τον Προκρούστη-Γυμνάσιο και για το υποβαθμισμένο Δημοτικό; Ξέρετε για τον μοναδικό μαθητή στον κόσμο που γυρίζει σαν το φάντασμα με μια τσάντα στον ώμο από τις 8π.μ. μέχρι τα μεσάνυχτα; Τι θα μας πείτε για την παντελή έλλειψη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών , για τα απαράδεκτα αναλυτικά προγράμματα και σχολικά βιβλία και για τη μη σύνδεση των βαθμίδων εκπαίδευσης; Επίσης κάτι πρέπει να μας πείτε και για την απαξίωση του μάχιμου εκπαιδευτικού και τους μισθούς φτώχιας και εξαθλίωσης που αμοίβεται.