Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σταύρος | 20 Ιουνίου 2015, 21:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαστε εκπαιδευτικούς με πτυχίο γενικής εκπαίδευσης και επιπλέον προσόντα στην Ειδική Αγωγή (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σεμινάρια), με βάση τα οποία ενταχθήκαμε και σε ξεχωριστούς πίνακες (70.50 και 60.50) και προσελήφθησαν σε δομές ειδικής αγωγής κατά τα προηγούμενα χρόνια, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες των δημόσιων σχολείων της χώρας, για την κάλυψη των οποίων δεν επαρκούσαν οι απόφοιτοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής. Η νέα ρύθμιση του πολυνομοσχεδίου έχει ως σκοπό να αναγνωρίζει την προϋπηρεσία τους μόνο στους πίνακες της Ειδικής Αγωγής 70.50 και 60.50, που στην πραγματικότητα δεν έχει αξία για εμάς καθώς προσλαμβανόμαστε στην Ειδική Αγωγή προσωρινά, όσο δεν επαρκούν οι απόφοιτοι, και κάθε χρονιά αφού εξαντληθούν οι τελευταίοι. Όταν αυτές οι ανάγκες πάψουν να υφίστανται - ή να καλύπτονται, θα βρεθούμε χωρίς προϋπηρεσία στον κλάδο μας, της γενικής αγωγής, σαν να μην εργάστηκαν ποτέ. Αίτημά μας λοιπόν, είναι να αναγνωρίζεται συνολικά η προϋπηρεσία τους και στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) και στον πίνακα των ΠΕ 70.50-ΠΕ 60.50. Μία κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε θα πρέπει να έχει την πολιτική βούληση και να κάνει πράξη ότι δεν έκαναν οι νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις των προηγούμενων ετών, δηλαδή να μην διαχωρίσει και ρίξει στον Καιάδα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Εκπαίδευσης.