Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Τάσος Ορφανίδης | 20 Ιουνίου 2015, 21:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απίστευτο μπάχαλο με τις μεταθέσεις, τοποθεήσεις και καλύψεις του υποχρεωτικού ωραρίου. Είμαι Ηλεκτρολόγος απο μετάθεση (πέρσι) και τοποθετημένος σε δυο σχολεία. Στο ένα (ΕΠΑΛ) έχω κοινές αναθέσεις με Ηλεκτρολόγο και στο άλλο (γυμνάσιο) κοινές αναθέσεις με Γεωπόνο. Στο ΕΠΑΛ μοιραζόμαστε τα κοινά μαθήματα 50-50 και στο γυμνάσιο προηγείται ο Γεωπόνονος, ως αρχαιότερος. Τελικά τι ισχύει ; Τόσο δύσκολο είναι να οριστεί ένα κριτήριο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί απο κανένα ; Το πιό δίκαιο θα ήταν τα μαθήματα α' ανάθεσης να μοιράζονται με βάση τη αρχαιότητα. Με τον ίδιο τρόπο να γίνονται και οι μεταθέσεις και οι καλύψεις κενών οργανικών θέσεων. Μια πρόταση που θα έλυνε πολλά προβλήματα και θα καταργούσε εγκυκλίους, ρυθμίσεις και ένα σωρό διευκρινιστικές απαντήσεις. Αν δεν μπορεί να λυθεί αυτό μπορούμε να ελπίζουμε σε λύση δυσκολότερων ζητημάτων ;