Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Αν. Υπουργέ και κ. Γενικέ Γραμματέα του ΥΠΟΠΑΙΘ
θα παρακαλούσα να δείτε τώρα μεγαλύτερες παρεμβάσεις και διορθώσεις στον Οργανισμό του Υπουργείου. καθημερινά γίνεται ΄΄μάχη΄΄ για να αποσαφηνιστούν μια σειρά θέματα όπως π.χ.
1. Σύσταση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών και κατάργηση...αποφάσεις κλπ
2. Μοριοδότηση σχολικών μονάδων
3. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ποιότητα στην εκπαίδευση
4. Αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων της ΕΥΕΕΔ (μπορεί η Δ/νση αυτή να στέλνει στα σχολεία εγκυκλίους ως να είναι υπεύθυνη για την παιδαγωγική καθοδήγηση των σχολικών μονάδων χωρίς να γνωρίζουν οι αρμόδιες Δ/νσεις που εποπτεύουν να καθοδηγούν παιδαγωγικά τα σχολεία; π.χ σχολικός εκφοβισμός, διδακτικά σενάρια;) και η Πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ να υπογράφει σχετικές εγκυκλίους χωρίς να ρωτά ή να την απασχολεί αυτό το θέμα, ενώ στις σχολικές μονάδες υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια;
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ επίσης την εξής προσθήκη στο Άρθρο 58 του Οργανισμού ως σημείο 3:
"θέσεις των κλάδων ΠΕ 60, ΠΕ 70, ΠΕ 01 - ΠΕ 32"
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ:
" στη Γενική Δ/νση σπουδών Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης, στις επιμέρους Δ/νσεις και Τμήματα τοποθετούνται αποκλειστικά Στελέχη Εκπ/σης υψηλών προσόντων (Σχολικοί Σύμβουλοι) και όχι Διοικητικοί υπάλληλοι λόγω της ιδιαιτερότητας της Γεν Δ/νσης.
Τέλος θα ήθελα να επισημάνω πως στο ΥΠΟΠΑΙΘ δεν μπορεί οι εκπ/κοί να είναι αόρατοι, να μην είναι σε θέσεις ευθύνης και να μιλάμε για ΠΟΙΟΤΗΤΑ στην εκπαίδευση. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΠΑΙΘ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, που δεν γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σχολείο, τα στελέχη, τις ανάγκες τους κλπ. Δεν μπορείς να καθοδηγήσεις κάποιον αν δεν γνωρίζεις τι κάνει και πως λειτουργεί. Όσο πιο γρήγορα γίνει κατανοητό αυτό από τη Νέα Πολιτική Ηγεσία τόσο καλύτερα.
σας ευχαριστώ
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Αν. Υπουργέ και κ. Γενικέ Γραμματέα του ΥΠΟΠΑΙΘ θα παρακαλούσα να δείτε τώρα μεγαλύτερες παρεμβάσεις και διορθώσεις στον Οργανισμό του Υπουργείου. καθημερινά γίνεται ΄΄μάχη΄΄ για να αποσαφηνιστούν μια σειρά θέματα όπως π.χ. 1. Σύσταση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών και κατάργηση...αποφάσεις κλπ 2. Μοριοδότηση σχολικών μονάδων 3. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ποιότητα στην εκπαίδευση 4. Αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων της ΕΥΕΕΔ (μπορεί η Δ/νση αυτή να στέλνει στα σχολεία εγκυκλίους ως να είναι υπεύθυνη για την παιδαγωγική καθοδήγηση των σχολικών μονάδων χωρίς να γνωρίζουν οι αρμόδιες Δ/νσεις που εποπτεύουν να καθοδηγούν παιδαγωγικά τα σχολεία; π.χ σχολικός εκφοβισμός, διδακτικά σενάρια;) και η Πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ να υπογράφει σχετικές εγκυκλίους χωρίς να ρωτά ή να την απασχολεί αυτό το θέμα, ενώ στις σχολικές μονάδες υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια; ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ επίσης την εξής προσθήκη στο Άρθρο 58 του Οργανισμού ως σημείο 3: "θέσεις των κλάδων ΠΕ 60, ΠΕ 70, ΠΕ 01 - ΠΕ 32" ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ: " στη Γενική Δ/νση σπουδών Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης, στις επιμέρους Δ/νσεις και Τμήματα τοποθετούνται αποκλειστικά Στελέχη Εκπ/σης υψηλών προσόντων (Σχολικοί Σύμβουλοι) και όχι Διοικητικοί υπάλληλοι λόγω της ιδιαιτερότητας της Γεν Δ/νσης. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω πως στο ΥΠΟΠΑΙΘ δεν μπορεί οι εκπ/κοί να είναι αόρατοι, να μην είναι σε θέσεις ευθύνης και να μιλάμε για ΠΟΙΟΤΗΤΑ στην εκπαίδευση. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΠΑΙΘ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, που δεν γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σχολείο, τα στελέχη, τις ανάγκες τους κλπ. Δεν μπορείς να καθοδηγήσεις κάποιον αν δεν γνωρίζεις τι κάνει και πως λειτουργεί. Όσο πιο γρήγορα γίνει κατανοητό αυτό από τη Νέα Πολιτική Ηγεσία τόσο καλύτερα. σας ευχαριστώ