Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ | 20 Ιουνίου 2015, 22:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την περίπτωση των κοινών Α αναθέσεων καταθέτω τα εξής:Τα ΠΥΣΔΕ ζητούν από τις σχολικές μονάδες να συμπληρώσουν τους πίνακες Α. Εκεί αρχίζει το πρόβλημα καθώς οι περισσότεροι διευθυντές σχολείων, είτε από άγνοια είτε για λόγους που όλοι φανταζόμαστε ευνοούν τη μία ή την άλλη ειδικότητα. Στη συνέχεια τα ΠΥΣΔΕ, αφού λάβουν τους πίνακες Α χωρίς κανένα έλεγχο για το αν εφαρμόζεται ορθά ο νόμος (ισοκατανομή των κενών στις κοινές Α αναθέσεις) τα στέλνουν στο υπουργείο και αυτό με τη σειρά του, πάλι χωρίς κανένα έλεγχο για το αν τα ΠΥΣΔΕ κάνουν σωστά τη δουλειά τους, βγάζει πχ τις μεταθέσεις. Σημειώνω ότι φέτος υπήρχαν ειδικότητες όπου δεν εφαρμόστηκε καθόλου η ισοκατανομή σε κάποια ΠΥΣΔΕ με αποτέλεσμα πολλοί συνάδελφοι (ιδίως του κλάδου ΠΕ10) να είναι έτοιμοι να προσφύγουν ομαδικά στα διοικητικά δικαστήρια καθώς ζημιώθηκαν υπηρεσιακά (το υπουργείο στις ενστάσεις πάντα απαντά το περιβόητο και υποκριτικό "δεν υπήρχε οργανικό κενό στην περιοχή που ζητήσατε"). Η μόνη λύση είναι ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ και ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ με βάση τα πραγματικά μόρια μετάθεσης των εκπαιδευτικών με κοινές Α αναθέσεις. Για τη σχολική μονάδα συμφωνώ με τον κύριο Παπαδόπουλο ότι στην προτεραιότητα επιλογής μαθημάτων κοινής Α ανάθεσης πρέπει να ισχύει η ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.