Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ | 20 Ιουνίου 2015, 23:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκπαίδευση όλων των παιδιών μαζί και η φιλοσοφία του μη αποκλεισμού των μαθητών με αναπηρίες από το γενικό σχολείο, αλλά η ένταξη και η συνεκπαίδευση με τους συνομηλίκους μαθητές, είναι ζητήματα που τέθηκαν από τον ΟΗΕ, με τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (1989). Κάθε παιδαγωγική εξέλιξη λοιπόν από το 1990 και έπειτα, ορίζει "ένα σχολείο για όλους". Ορίζει μια παιδεία ενιαία και καθολική, στην οποία εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων συνεργάζονται και συμπλέουν για τη δημιουργία των κατάλληλων προυποθέσεων ώστε να προωθήσουν την ολόπλευρη ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων των μαθητών. "Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ". Δεν διαχωρίζουμε τους μαθητές, δεν διαχωρίζουμε τους εκπαιδευτικούς!