Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΚΕΝΤΡΙΣΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 2 Δεκεμβρίου 2009, 23:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΕΝΤΡΙΣΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ε.Λ.Μ.Ε. Β.Ρ.Β. ΑΝ. ΑΙΡΕΤΟΣ ΕΠΥΣΔΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΓΑΜΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 1996 ΘΕΜΑ : ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ- ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΨΕΙ ΓΑΜΟ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΚΑΤΟΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ Συμμετέχοντας στην δημόσια διαβούλευση, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για ένα κοινωνικής ευαισθησίας πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε, λόγω της διάκρισης των γάμων εκπαιδευτικών με μόνιμους κατοίκους εξωτερικού σε πριν και μετά το 1996,και όσον αφορά στην παράταση της απόσπασης μας . Το πρόβλημα αυτό προκύπτει από το Άρθρο 23 παρ.14 του Ν.2413, ( Φ.Ε.Κ. Ά 124/14-06-1996 ) και όπως αυτό τροποποιήθηκε από το Άρθρο 9 (θέματα ελληνικής παιδείας στο εξωτερικό) του Νόμου 2817/2000 Φ.Ε.Κ. Α΄ 78/14-03-2000. Τα χρόνια που πέρασαν μετά το 1996,όπως πολύ εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε ,παρά τις χιλιάδες εκπαιδευτικών που αποσπάστηκαν, οι γάμοι μεταξύ αποσπασμένων εκπαιδευτικών και μονίμων κατοίκων της χώρας απόσπασης είναι ελαχιστότατοι ,περίπου 50 ,σε όλο τον κόσμο. Ποιος άλλωστε θα τελούσε λευκό γάμο για να αμείβεται στο εξωτερικό μόνο με τον μισθό της Ελλάδος και χωρίς επιμίσθιο. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι εκπαιδευτικοί αυτοί με τον γάμο τους ( πολλοί από αυτούς ήταν ήδη πριν τον διορισμό τους ομογενείς ή μετανάστες στη χώρα υποδοχής) ουσιαστικά περιέρχονται στην κατάσταση του ομογενούς , διότι αποκτούν πλέον σταθερούς οικογενειακούς και βιοτικούς δεσμούς με τη χώρα υποδοχής. Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι η κατηγορία αυτή των εκπαιδευτικών είναι σε θέση να προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στα σχολεία μας εφόσον : α ) γνωρίζει καλώς , λόγω της μακράς προϋπηρεσίας τα ειδικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία του εξωτερικού β ) είναι εξοικειωμένη με τον τρόπο και το πνεύμα λειτουργίας των δημοσίων γερμανικών αρχών και είναι σε θέση να μετέρχεται τις βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί τους , επ’ωφελεία των σχολικών μας μονάδων. Διεκδικούμε την κατάργηση του αντισυνταγματικού χωρισμού των γάμων σε προ και μετά το 1996, με οριστική νομοθετική ρύθμιση και όχι μόνο με την μορφή Υπουργικών και Πρωθυπουργικών αποφάσεων όπως γίνεται όλα τα χρόνια μετά το 1996 .Αξίζει επιπροσθέτως να αναφερθεί ότι το κράτος εξοικονομεί για κάθε έναν από τους προαναφερμένους εκπαιδευτικούς ένα επιμίσθιο κάθε μήνα και κάποια εκατομμύρια το χρόνο. Στη δύσκολη χρονική συγκυρία για τα οικονομικά της χώρας ,πιστεύουμε ότι η επίλυση του προβλήματος μας, θα συνεισφέρει προς την σωστή κατεύθυνση. Τέλος να αναφέρουμε ότι στο προηγούμενο έτος η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ μας είχε υποσχεθεί ,ότι η νομοθετική ρύθμιση θα λάμβανε χώρα μέσα στο 2009. Με τιμή Κεντριστάκης Δημήτριος