1)Συμφωνώ ότι οι παλιοί απόφοιτοι που επιλέξουν να διαγωνιστούν με το παλιό σύστημα των 6 μαθημάτων θα πρέπει να εξετασθούν για ένα ξεχωριστό ποσοστό των θέσεων.Δηλαδή χωρίς να ανταγωνίζονται αυτούς που θα δώσουν με το καινούργιο σύστημα.Αυτό γιατί είναι διαφορετικό να εργάζεσαι για έξι μαθήματα και διαφορετικό για 4.Απλά πρέπει να οριστεί το ποσοστό. Πιστεύω είναι καλά διεκδικώντας 15-20 % των θέσεων.Να βγει σχετική ανακοίνωση για να επιλέξουν με ποιο σύστημα θα διαγωνιστούν και να αρχίζουν να προετοιμάζονται.
2) Η ύλη θα πρέπει για τους παλιούς απόφοιτους να είναι ίδια με αυτή των παλιότερων ετών αν επιλέξουν να διαγωνιστούν με το παλιό σύστημα. Στην ύλη που ανακοινώθηκε για το σχολικό έτος 2015-2016, με το σύστημα των 4 μαθημάτων υπάρχουν κομμάτια που δεν τα έχουν διδαχθεί απόφοιτοι. Πρέπει να βγει σχετική ανακοίνωση.
3) Το 10 % χωρίς νέα εξέταση δεν πρέπει να ισχύσει για τους αποφοίτους του 2000 μέχρι 2015 γιατί η κλιμάκωση της βαθμολογίας είναι τελείως διαφορετική.Για παράδειγμα ένας άριστος μαθητής του 2000 με τα τότε εύκολα θέματα συγκέντρωσε 19000 μόρια, ενώ το 2011 με τα δύσκολα θέματα της χρονιάς ο άριστος μαθητής συγκέντρωσε 18300.Και οι δύο πέτυχαν την ίδια σχολή. Είναι άδικο να συναγωνιστούν μεταξύ τους με τα μόρια τους.
1)Συμφωνώ ότι οι παλιοί απόφοιτοι που επιλέξουν να διαγωνιστούν με το παλιό σύστημα των 6 μαθημάτων θα πρέπει να εξετασθούν για ένα ξεχωριστό ποσοστό των θέσεων.Δηλαδή χωρίς να ανταγωνίζονται αυτούς που θα δώσουν με το καινούργιο σύστημα.Αυτό γιατί είναι διαφορετικό να εργάζεσαι για έξι μαθήματα και διαφορετικό για 4.Απλά πρέπει να οριστεί το ποσοστό. Πιστεύω είναι καλά διεκδικώντας 15-20 % των θέσεων.Να βγει σχετική ανακοίνωση για να επιλέξουν με ποιο σύστημα θα διαγωνιστούν και να αρχίζουν να προετοιμάζονται. 2) Η ύλη θα πρέπει για τους παλιούς απόφοιτους να είναι ίδια με αυτή των παλιότερων ετών αν επιλέξουν να διαγωνιστούν με το παλιό σύστημα. Στην ύλη που ανακοινώθηκε για το σχολικό έτος 2015-2016, με το σύστημα των 4 μαθημάτων υπάρχουν κομμάτια που δεν τα έχουν διδαχθεί απόφοιτοι. Πρέπει να βγει σχετική ανακοίνωση. 3) Το 10 % χωρίς νέα εξέταση δεν πρέπει να ισχύσει για τους αποφοίτους του 2000 μέχρι 2015 γιατί η κλιμάκωση της βαθμολογίας είναι τελείως διαφορετική.Για παράδειγμα ένας άριστος μαθητής του 2000 με τα τότε εύκολα θέματα συγκέντρωσε 19000 μόρια, ενώ το 2011 με τα δύσκολα θέματα της χρονιάς ο άριστος μαθητής συγκέντρωσε 18300.Και οι δύο πέτυχαν την ίδια σχολή. Είναι άδικο να συναγωνιστούν μεταξύ τους με τα μόρια τους.