• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Παπανικολάου' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 23:46

    Χαίρετε, η γνώμη μου είναι πως πρέπει να μπει κάποια σειρά στους πίνακες διορισμών γιατί καταργήθηκε η επετηρίδα και έχουμε 4 ή 5 επετηρίδες!!! Το ΑΣΕΠ είναι μια λύση αλλά κατά πόσο πιστοποιεί την επάρκεια κάποιου; Όταν εξετάζεται σε ανεφάρμοστες θεωρίες . . . Η προϋπηρεσία οπωσδήποτε να προσμετράται, αλλά επίσης και η οικογενειακή κατάσταση καθώς ένας ελεύθερος μπορεί και τρέχει παντού ενώ ένας πολύτεκνος; Υπόψιν πως είμαι πολύτεκνος, αλλά διορίστηκα με ΑΣΕΠ . . . Η σύζυγός μου διορίστηκε ως πολύτεκνη έχοντας επιτύχει 3 φορές στο ΑΣΕΠ αλλά χωρίς να πιάσει το όριο διορισμού! Και πως να γίνει αυτό αφού διάβασε κάποιες ώρες που εξασφάλισε εις βάρος των οικογενειακών της υποχρεώσεων . . . Προς Θεού ο διορισμός δεν ήταν ο απώτερος σκοπός αλλά και τι θα πείραζε αν ήταν!!! Πως θα σώσουμε το ασφαλιστικό μας αν δεν υπάρχουν νέοι άνθρωποι; Τι κίνητρο να δώσει κάποιος στους γονείς; Να σώσουν την Ελλάδα; Σε ποιόν να το πεις και να μη σε κοροϊδεύει; Αισθάνεσαι άσχημα που λες οτι νοιάζεσαι . . . Ενώ κάποιοι άλλοι δεν ντρέπονται να ειρωνευτούν τους πολύτεκνους . . . Για την πολυτεκνία κάτι ακόμη: Φυσικά και δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως προσόν διορισμού από κάποιους που έχουν ήδη μόνιμη εργασία, ή ετήσιο εισόδημα πάνω από κάποιο όριο . . . Και τέλος όπως σε κάθε διαγωνισμό του δημοσίου υπάρχει ποσοστό που αναλογεί στους πολύτεκνους, έτσι και με τους διορισμούς εκπαιδευτικών . . . Για την αξιολόγηση προς μονιμοποίηση, το θέμα είναι από ποιούς θα γίνει! Στη σημερινή Ελλάδα δεν υπάρχουν και πολλοί αδιάβλητοι δυστυχώς! Άλλωστε αν υπάρχει κάποιος αντικειμενικός λόγος ανεπάρκειας του καθηγητή -δασκάλου αυτό ήδη εντοπιζεται και αντιμετωπίζεται διακριτικά . . . αφού πολλοί καθηγητές που για διάφορους λόγους δεν ανταποκρίνονται στο ρόλο τους τοποθετούνται σε άλλες θέσεις . . . Εύχομαι να βγει κάτι καλό - καλύτερο από πριν - μέσα από αυτή τη διαδικασία . . .