Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη joap | 21 Ιουνίου 2015, 08:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όταν ψηφίστηκε ο νόμος της κ. Διαμαντοπούλου το 2010, ο περίφημος 3848, καταργούσε τον διπλασιασμό μορίων στα δυσπρόσιτα σχολεία στα πλαίσια του νέου τρόπου διορισμού με ενιαία λίστα των μόνιμων και αναπληρωτών. Η προϋπηρεσία εξακολουθούσε να έχει βασικό ρόλο ως κριτήριο που προσμετρούσε στον βαθμό του γραπτού διαγωνισμού. Όμως η διάκριση δυσπρόσιτο και μη σχολείο δεν επρόκειτο να παίξει κανένα ρόλο για την πρόσληψη κάποιου ως αναπληρωτή. Επίσης για το μεταβατικό διάστημα, ο νόμος 3848, είχε κλειδώσει τους πίνακες χωρίς να τους "τροφοδοτεί με νέα στοιχεία". Έτσι κάποιος που δήλωνε για μια θέση αναπληρωτή είχε αυτή την εικόνα στο μυαλό του. Αν γνώριζε ότι μελλοντικά θα ανατρέπονταν ο νόμος της κ. Διαμαντοπούλου πιθανόν να δήλωνε ή όχι δυσπρόσιτα. Με αυτά τα δεδομένα πολύ λογικά μπαίνει η διάταξη που δεν διπλασιάζει την προσφερθείσα προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα την περίοδο 2010-2014. Όσο για την προϋπηρεσία ειδικής-γενικής αγωγής υπάρχει εξειδίκευση και άρα διάκριση, όπως άλλωστε και μεταξύ διαφόρων μαθημάτων πχ. ιστορίας-γαλλικών και αντίστοιχων ειδικοτήτων.Πρακτικά όλοι μπορούν να διδάσκουν όλα σε επίπεδο δημοτικού-γυμνασίου-λυκείου αλλά όχι ποιοτικά. Υ.Γ: Για την επιτυχία της διαβούλευσης πρέπει να αποφύγουμε την αρνητική παράδοση που έχει διαμορφωθεί χρόνια τώρα στην Ελλάδα όπου οι ιδιοτελείς επιδιώξεις ατόμων ή ομάδων δραματοποιούνται τεχνικά για να ξεπεραστούν τα υπερκείμενα εμπόδια. Χαρακτηριστικά στοιχεία αυτής της πρακτικής είναι:η ψυχολογική αποδυνάμωση των αντίθετων επιχειρημάτων με κραυγές και κατάρες, τα συγκαλυμμένα ψέμματα που εκκινούν από αυθαίρετα σημεία σκέψης προς βεβιασμένα λογικοφανή συμπεράσματα καθώς και άλλες τεχνικές συσκότισης της πραγματικής εικόνας...