Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη | 21 Ιουνίου 2015, 08:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Tο άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96 και το άρθρο 7 του Ν. 3848/2010 δεν καλύπτουν την περίπτωση ειδικοτήτων με κοινές Α αναθέσεις. Με βάση ποιο κανόνα θα δίνονται τα κενά σε αυτές τις ειδικότητες; Η φετινή εγκύκλιος όπως και οι προηγούμενες αναφέρουν ότι τα κενά κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους με κοινές Α αναθέσεις. Αυτό όμως δεν υλοποιείται από τα πιο πολλά ΠΥΣΔΕ με αποτέλεσμα η μία ή η άλλη ειδικότητα να θεωρεί τον εαυτόν της αδικημένη ανάλογα με το ΠΥΣΔΕ.Το ίδιο συμβαίνει και στις κρίσεις υπεραριθμίας , αλλά ακόμη και στη προτεραιότητα επιλογής μαθημάτων κοινής Α ανάθεσης σε μία σχολική μονάδα. Αυτό συνέβη σε πολλές ειδικότητες όπως Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι με Φυσικούς όπου έχουν κοινή Α ανάθεση την Φυσική, Χημικοί Μηχανικοί με Χημικούς που έχουν κοινή Α ανάθεση τη Χημεία,Κοινωνιολόγοι με Νομικούς κλπ.Δεν είναι δίκαιο και αξιοκρατικό να υπάρχει διάκριση ανάμεσα σε ειδικότητες που έχουν κοινές Α αναθέσεις. Δίκαιη πιστεύω λύση είναι η ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ στη σχολική μονάδα και οι μονάδες μετάθεσης στα κενά, όπου θα έλυνε οριστικά και δίκαια όλες τις στρεβλώσεις του παρελθόντος.