Ειδικές κατηγορίες διδακτικού και εργαστηριακού
προσωπικού, στα οποία ανήκει και το εκπαιδευτικό προσωπικό που διδάσκει ξένες γλώσσες δεν θα έπρεπε να είναι αναγκαστικά κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος. Τυπικά προσόντα θα έπρεπε να είναι όπως αναγράφεται στον ν. 1268/1982:
(i) η κατοχή πτυχίου Α.Ε.Ι. σχετικού με το προς διδασκαλία αντικείμενο και
(ii) η κατοχή συναφούς μεταπτυχιακού διπλώματος ή τριετής τουλάχιστον
επαγγελματική ή εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε πεδίο σχετικό με το
προς διδασκαλία αντικείμενο ή τρεις συναφείς δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά ή συναφής μονογραφία ή συνδυασμός των παραπάνω.
Τα μαθήματα ξένων γλωσσών είναι συχνά μαθήματα επιλογής και η κατοχή διδακτορικού διπλώματος είναι υπερβολή για να διδάξει κανείς μια ξένη γλώσσα σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. Οι περισσότεροι 407 ή πανεπιστημιακοί υπότροφοι είναι κάτοχοι πτυχίου ή και μεταπτυχιακού τίτλου με πλούσια εμπειρία στην διδασκαλία ξένων γλωσσών.
Ευχαριστώ.
Ειδικές κατηγορίες διδακτικού και εργαστηριακού προσωπικού, στα οποία ανήκει και το εκπαιδευτικό προσωπικό που διδάσκει ξένες γλώσσες δεν θα έπρεπε να είναι αναγκαστικά κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος. Τυπικά προσόντα θα έπρεπε να είναι όπως αναγράφεται στον ν. 1268/1982: (i) η κατοχή πτυχίου Α.Ε.Ι. σχετικού με το προς διδασκαλία αντικείμενο και (ii) η κατοχή συναφούς μεταπτυχιακού διπλώματος ή τριετής τουλάχιστον επαγγελματική ή εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε πεδίο σχετικό με το προς διδασκαλία αντικείμενο ή τρεις συναφείς δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά ή συναφής μονογραφία ή συνδυασμός των παραπάνω. Τα μαθήματα ξένων γλωσσών είναι συχνά μαθήματα επιλογής και η κατοχή διδακτορικού διπλώματος είναι υπερβολή για να διδάξει κανείς μια ξένη γλώσσα σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. Οι περισσότεροι 407 ή πανεπιστημιακοί υπότροφοι είναι κάτοχοι πτυχίου ή και μεταπτυχιακού τίτλου με πλούσια εμπειρία στην διδασκαλία ξένων γλωσσών. Ευχαριστώ.