Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Dimitra | 21 Ιουνίου 2015, 09:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 47 παρ.4 είναι το χειρότερο που έχουμε ακούσει μέχρι τώρα από όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Πώς γίνεται να μιλάμε για συνεκπαίδευση μαθητών με και χωρίς αναπηρία, όταν πάμε να διαχωρίσουμε τους εκπαιδευτικούς σε ειδικής και γενικής; Ποια θα είναι η προοπτική επαγγελματικής αποκατάστασης ενός εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής; Καμία γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχος ΑΣΕΠ. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι όταν κάτι δεν δουλεύει καλά (π.χ. ίδρυση προπτυχιακού τμήματος με αποφοίτους κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 χωρίς να έχει σκεφτεί κανείς την επαγγελματική αποκατάσταση αυτών των ανθρώπων) δεν μας δίνει το δικαίωμα να κάνουμε κι άλλη αδικία για να καλύψουμε την προηγούμενη. Είναι δυνατόν να θέλουμε να στείλουμε κι άλλους ανθρώπους στο επαγγελματικό αδιέξοδο της επί σειράς ετών αναπλήρωσης χωρίς μέλλον; Ας αναλάβει κάποιος στο υπουργείο να σκεφτεί λογικά επιτέλους. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.