• Σχόλιο του χρήστη 'θωμας ΗALARA1' | 21 Ιουνίου 2015, 09:30

    Διαβασα όλο το νομοσχεδιο . Κατεληξα στο συμπερασμα ότι , μονο θεματα παιδειας δεν ρυθμιζει. Ρυθμιζει μονο ζητηματα καθηγητων , επιτροπων , διορισμων κλπ . Παραμενουν άλυτα χρονια ζητηματα και θεματα , που οι προηγουμενες κυβερνησεις , μαλλον εξυπηρετωντας διαμλπεκομενα συμφεροντα καθηγητων , οικονομικα σχολων και κονδυλια υπερ ημετερων κλπ . Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,ας νομοθετησει , σωστα και υπερ των νεων . και των γονεων .ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΖΩ = ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ Ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. -οι πτυχιουχοι , να λαμβανουν αντι πτυχιου άδεια ασκησεως επαγγελματος . Πχ ο δικηγορος να ειναι έτοιμος απο την πρωτη ημερα να ασκησει το επαγγελμα. Τα δυο χρονια να ειναι πρακτικη άσκηση , σε όλες τις ειδικοτητες [ ΠΟΙΝΙΚΟ-ΑΣΤΙΚΟ- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ], .Το ίδιο και οι μηχανικοι , οι ηλεκτρολογοι , υδραυλικοι . Πχ Το ΤΕΙ ξυλου-επιπλων καρδιτσας να μετατραπει σε εργοστασιο . Σ αυτο οι σπουδαστες , να μαθαινουν να σχεδιάζουν και ταυτοχρονα να κατασκευάζουν , και ακολουθως να πωλουν τα ειδη ,, ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ . Τα λειτουργικα έξοδα , θα καλυπτονται απο τα έσοδα ... Νομιζω , αυτο συμβαινει στη Γεωπονικη ΣΧΟΛΗ ΘΕΣ/ΚΗΣ .