Πράγματι, η παρατήρηση της κας Καταπόδη είναι ιδιαίτερα εύστοχη !
Η παράγραφος 10 του άρθρου 33 του ν.4009/11 αφήνει αρχικά ένα παραθυράκι για έμμεσες διαγραφές, αν και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παράγραφο 1 του Άρθρου 10 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου.
Περαιτέρω όμως δημιουργεί άλλα μέτρα και άλλα σταθμά στα ΑΕΙ, αφού αφήνει τα Ιδρυμάτα να αποφασίζουν πόσες φορές θα μπορούν να εξετάζονται οι φοιτητές τους σε ένα μάθημα.Για παράδειγμα, μπορεί ένας φοιτητής του ΕΚΠΑ να δικαιούται να εξεταστεί σε ένα μάθημα 3 φορές, ενώ ένας φοιτητής του ΠΑΠΕΙ περισσότερες ή απεριόριστες.
Πράγματι, η παρατήρηση της κας Καταπόδη είναι ιδιαίτερα εύστοχη ! Η παράγραφος 10 του άρθρου 33 του ν.4009/11 αφήνει αρχικά ένα παραθυράκι για έμμεσες διαγραφές, αν και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παράγραφο 1 του Άρθρου 10 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου. Περαιτέρω όμως δημιουργεί άλλα μέτρα και άλλα σταθμά στα ΑΕΙ, αφού αφήνει τα Ιδρυμάτα να αποφασίζουν πόσες φορές θα μπορούν να εξετάζονται οι φοιτητές τους σε ένα μάθημα.Για παράδειγμα, μπορεί ένας φοιτητής του ΕΚΠΑ να δικαιούται να εξεταστεί σε ένα μάθημα 3 φορές, ενώ ένας φοιτητής του ΠΑΠΕΙ περισσότερες ή απεριόριστες.