Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 21 Ιουνίου 2015, 11:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άδικη και απαράδεκτη η μη προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία για τη χρονική περίοδο 2010-2014. Ο λόγος διπλής μοριοδότησης δεν αφορά σε τυχαία ή μη επιλογή αλλά ξεκάθαρα στις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης σε αυτά τα μέρη. Είναι απαράδεκτο να εξισώνετε τις συνθήκες διαβίωσης στα κέντρα των πόλεων με αυτά των ακριτικών νησιών και απομακρυσμένων χωριών, όπου οι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαν με πραγματικό αίσθημα ευθύνης παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες. Επίσης άδικος ο διαχωρισμός ειδικής και γενικής αγωγής εφόσον γίνεται για λόγους υπηρεσίας. Δε δύναται να "τιμωρούνται" οι εκπαιδευτικοί που πέρασαν σαφέστατα πιο δύσκολα ή οι εκπαιδευτικοί που έχουν ένα προσόν παραπάνω. Το θέμα είναι τι είναι ΔΙΚΑΙΟ και όχι τι συμφέρει την κάθε υποομάδα.