Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Έφη | 21 Ιουνίου 2015, 11:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ απόλυτα σωστή και δίκαιη τη ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47. Από τη στιγμή που υπάρχει διαφορετικός πίνακας της ειδικής αγωγής από την γενική αγωγή θα πρέπει να είναι και διαφορετική και η προϋπηρεσία. Δεν είναι δυνατόν και ούτε δίκαιο να προσμετράται η προϋπηρεσία και στα δύο. Αυτοί που θέλουν να ακολουθήσουν την ειδική αγωγή να την ακολουθήσουν γιατί το αγαπούν και όχι γιατί θέλουν να πάρουν μεγαλύτερη προϋπηρεσία και να διοριστούν. Όλοι ξέραμε ότι είναι άδικο να προσμετράται και στους δύο πίνακες η προϋπηρεσία η προσφερθείσα στην ειδική αγωγή. Όσο για το ότι παντού στο εξωτερικό η ειδική και η γενική αγωγή είναι ενιαία και δε διαχωρίζεται, είναι απόλυτα σωστό, αλλά αυτό αφορά την εκπαίδευση των παιδιών και όχι τους εκπαιδευτικούς. Σαφέστατα η ειδική αγωγή είναι υποστηρικτική της γενικής αγωγής. Ακόμα και στο εξωτερικό όμως είναι άλλος ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και άλλος ο εκπαιδευτικός γενικής παιδείας. Αποφασίζεις τι θέλεις να γίνεις και δουλεύεις πάνω σε αυτό γιατί το αγαπάς και το θέλεις πραγματικά. Ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής σαφέστατα και βρίσκεται στις τάξεις της γενικής αγωγής και μπορεί να διδάσκει τα ίδια, αλλά αυτό γίνεται γιατί ο ρόλος του είναι να υποστηρίζει και να βοηθά παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν τον εκπαιδευτικό γενικής αγωγής. Είναι διαφορετικός ο ρόλος του και ο προσανατολισμός του.Αν ήταν έτσι τότε θα προσμετρούνταν και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής στην ειδική αγωγή, αφού σίγουρα μέσα στην τάξη υπάρχει έστω ένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Ας ακολουθήσουν την ειδική αγωγή αυτοί που πραγματικά την αγαπούν. Πιστεύω όμως ότι θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ η ρύθμιση, αφού όταν σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες δεν υπήρχαν προσδοκίες ότι θα συνεχιζόταν η άδικη ρύθμιση να προσμετρούνται και στους δύο πίνακες η προϋπηρεσία των ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50. Δεν υπήρχε καμία τέτοια πρόβλεψη στις μεταβατικές διατάξεις του τότε νομοσχεδίου. Σίγουρα είναι άδικο να προσλαμβάνονται άτομα να καλύψουν θέσεις ειδικής αγωγής από τη στιγμή που δεν υπήρχαν απόφοιτοι ανάλογου πανεπιστημιακού τμήματος, να δουλεύουν χρόνια και ξαφνικά να βρίσκονται αντιμέτωποι με απόφοιτους τμήματος ειδικής αγωγής. Όμως αυτή η αδικία ρυθμίζεται πολύ σωστά με την ποσόστωση πρόσληψης. Το δίκαιο είναι να ισχύσει αναδρομικά η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.