Ζητάμε να αποσυρθεί ως απαράδεκτη η μοριοδότηση της παρ.7.ε, των πολυτέκνων και των τέκνων των με 2 μόλις μόρια… και να προστεθεί στο άρθρο 12 παρ. 8 μετά το τέλος της περιπτώσεως β΄ η ακόλουθη περίπτωση με την αρίθμηση γ΄:
«γ) Πολύτεκνοι και τέκνα πολυτέκνων, που επέτυχαν ή φοιτούν σε Σχολές ή Τμήματα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μεταγράφονται στην αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, που είναι πλησιέστερη στον τόπο κατοικίας τους ή εκεί όπου φοιτά ο (η) αδελφός (η) τους και στο αντίστοιχο έτος, η δε πολυτεκνική ιδιότητά τους αποδεικνύεται με βάση την παρ. 9 του άρθρου 67 του Ν.4316/2014».
Θεωρούμε πως η μοριοδότηση των πολυτέκνων για μετεγγραφή με δύο (2) μόλις μόρια βρίσκεται εκτός της Συνταγματικής προστασίας που παρέχεται στις πολύτεκνες οικογένειες με την παρ. 2 του άρθρου 21 του Συντάγματος, και δείχνει την αντιδημογραφική, αντιπολυτεκνική και αντιοικογενειακή διάθεση του νομοθέτη.
Ζητάμε να αποσυρθεί ως απαράδεκτη η μοριοδότηση της παρ.7.ε, των πολυτέκνων και των τέκνων των με 2 μόλις μόρια… και να προστεθεί στο άρθρο 12 παρ. 8 μετά το τέλος της περιπτώσεως β΄ η ακόλουθη περίπτωση με την αρίθμηση γ΄: «γ) Πολύτεκνοι και τέκνα πολυτέκνων, που επέτυχαν ή φοιτούν σε Σχολές ή Τμήματα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μεταγράφονται στην αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, που είναι πλησιέστερη στον τόπο κατοικίας τους ή εκεί όπου φοιτά ο (η) αδελφός (η) τους και στο αντίστοιχο έτος, η δε πολυτεκνική ιδιότητά τους αποδεικνύεται με βάση την παρ. 9 του άρθρου 67 του Ν.4316/2014». Θεωρούμε πως η μοριοδότηση των πολυτέκνων για μετεγγραφή με δύο (2) μόλις μόρια βρίσκεται εκτός της Συνταγματικής προστασίας που παρέχεται στις πολύτεκνες οικογένειες με την παρ. 2 του άρθρου 21 του Συντάγματος, και δείχνει την αντιδημογραφική, αντιπολυτεκνική και αντιοικογενειακή διάθεση του νομοθέτη.