Το άρθρο έτσι όπως τοποθετεί το θέμα του ωραρίου δημιουργεί ένα μεγάλο πρόβλημα. Ποιος θα εμποδίσει μια Γενική Συνέλευση να αναθέσει 22 ή 24 ώρες διδακτικού έργου σε έναν ΕΔΙΠ; Τείνει να εξισώσει έναν ΕΔΙΠ με ένα καθηγητή στη β' βαθμια εκπαίδευση (τόσο από θέμα καθηκόντων όσο και από πλευράς ωραρίου) και αποτρέπει τους ΕΔΙΠ διδάκτορες από τα ερευνητικά τους καθήκοντα. Σημειώνεται ότι ο πληθυσμός των ΕΔΙΠ διδακτόρων αυξάνεται διαρκώς και σε λίγα χρόνια ο κλάδος θα απαρτίζεται αποκλειστικά από διδάκτορες. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο επιτρέπει ακόμα πιο εύκολα στα μέλη ΔΕΠ να απουσιάζουν από την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω του "οχήματος" της συνδιδασκαλίας μαθημάτων με μέλη ΕΔΙΠ. Το άνω όριο στις ώρες διδασκαλίας είναι απαραίτητο. Στο θέμα των διακοπών θα πρέπει να ισχύει ότι και για τα μέλη ΔΕΠ εφόσον και οι ΕΔΙΠ είναι διδακτικό προσωπικό.
Το άρθρο έτσι όπως τοποθετεί το θέμα του ωραρίου δημιουργεί ένα μεγάλο πρόβλημα. Ποιος θα εμποδίσει μια Γενική Συνέλευση να αναθέσει 22 ή 24 ώρες διδακτικού έργου σε έναν ΕΔΙΠ; Τείνει να εξισώσει έναν ΕΔΙΠ με ένα καθηγητή στη β' βαθμια εκπαίδευση (τόσο από θέμα καθηκόντων όσο και από πλευράς ωραρίου) και αποτρέπει τους ΕΔΙΠ διδάκτορες από τα ερευνητικά τους καθήκοντα. Σημειώνεται ότι ο πληθυσμός των ΕΔΙΠ διδακτόρων αυξάνεται διαρκώς και σε λίγα χρόνια ο κλάδος θα απαρτίζεται αποκλειστικά από διδάκτορες. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο επιτρέπει ακόμα πιο εύκολα στα μέλη ΔΕΠ να απουσιάζουν από την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω του "οχήματος" της συνδιδασκαλίας μαθημάτων με μέλη ΕΔΙΠ. Το άνω όριο στις ώρες διδασκαλίας είναι απαραίτητο. Στο θέμα των διακοπών θα πρέπει να ισχύει ότι και για τα μέλη ΔΕΠ εφόσον και οι ΕΔΙΠ είναι διδακτικό προσωπικό.