Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 21 Ιουνίου 2015, 12:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Να είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε έναν τουλάχιστο διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Προσμέτρηση όλων των μορίων από ΑΣΕΠ εφόσον υπήρχε επιτυχία. Μόνο έτσι θα διασφαλιστεί ένα ελάχιστο αντικειμενικότητας στις προσλήψεις. Η προύπηρεσία από μόνη της δεν μπορεί να είναι κριτήριο πρόσληψης (βλέπε και ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ). 2. Όχι διπλασιασμός των μορίων από δυσπρόσιτα. Όποιος δεν ήθελε δεν πήγαινε. Η υπηρέτηση στα δυσπρόσιτα ήταν τυχαία και άν δεν ήταν τέτοια γινότανε σκόπιμα (τακτικισμοί) από αυτούς που πήγαιναν-δεν πήγαιναν είχανε τα χρήματα να ζήσουν. Οι υπόλοιποι απλά έπρεπε να επιβιώσουμε κάνοντας ότι δουλειά μπορούσαμε να βρούμε. 3. Μοριοδότηση και με κοινωνικά κριτήρια. Δεν έχει την ίδια ανάγκη για δουλειά ο εικοσιπεντάρης άγαμος με τον πενηντάρη έγγαμο πατέρα και άνεργο ή ο ανάπηρος με τον αρτιμελή. 4. Αναγνώριση όλων των σεμιναρίων-μεταπτυχιακών της ειδικής αγωγής και προσμέτρηση προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες μόνο όταν υπάρχει επιτυχία σε ΑΣΕΠ. Ξέρουμε πως δίνονταν οι θέσεις στα σεμινάρια ειδικής ειδικά παλιότερα και πως μεταπτυχιακά "Ιταλίας" αγοράζονταν αβέρτα. Ξέρουμε επίσης ότι μεταπτυχιακό δεν μπορούσαν να πληρώσουν όλοι. Οι περισσότεροι με οικογένεια δεν είχαμε ούτε χρήμα ούτε χρόνο για αυτό. 5. Πρόβλεψη για αμοιβαίες μεταθέσεις αναπληρωτών και μοριοδότηση εντοπιότητας. Καιρός να κλείνουμε τα χαρτόκουτα με τα μπαγκάζια. 6. Νομοθέτηση υποχρεωτικής ενημέρωσης αναπληρωτών για θέματα αρμοδιότητάς τους από Αθμια-Βθμια περιοχής ευθύνης τους μέσω ειδικής πλατφόρμας στο διαδίκτυο. Έγκαιρη τακτοποιηση εγγράφων. ΦΕΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ. 7. Θεσμοθέτηση κανονικής άδειας με αποδοχές, άδειας ή επιδόματος λοχείας ή ανατροφής. 8. Εξίσωση εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων με τους μόνιμους συναδέλφους. Δεν μπορεί ο μόνιμος να γίνεται ΥΣΕΦΕ (3 ώρες εργαστήριο τη βδομάδα) χωρίς να κάνει τίποτα και να εισπράτει υπερωρίες και ο αναπληρωτής να είναι σε 2 σχολεία, 23 ώρες τη βδομάδα, 13 τμήματα, 317 μαθητές, υπεύθυνος τμήματος, εφημερίες, 5 γνωστικά.