Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΛΗ | 21 Ιουνίου 2015, 12:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να ανοίξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, χωρίς τον υπολογισμό των δυσπρόσιτων για το διάστημα αυτό, καθώς ουδείς γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 3848/2010 . Θέλω να τονίσω την ανάγκη κάλυψης όλων των κενών με διορισμούς μόνιμου προσωπικού και όχι προσλήψεις μέσω προγραμμάτων «κοινωφελούς εργασίας» του Ο.Α.Ε.Δ. Ο διαχωρισμός των πινάκων πρέπει να γίνει από το 2010 και μετά και όχι από το 2015, γιατί η προυπηρεσία των ΠΕ 60,50 και ΠΕ 70,50 έμπαινε όλα αυτά τα χρόνια στον πίνακα ειδικής και οι ισχυρισμοί τους ότι θα μείνουν άνεργοι οι νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50 δεν ευσταθούν καθώς οι ΠΕ 61 είναι μόλις 28 αντιθέτως αν προσμετρηθεί η προυπηρεσία τους η οποία προσφέρθηκε στην ειδική και στους πίνακες γενικής, μένουν άνεργοι οι αναπληρωτές γενικής που είναι και επιτυχόντες ΑΣΕΠ καθώς δε θα μπορούν να εργαστούν ούτε στη γενική ούτε φυσικά στην ειδική. ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ. Εχουμε βαρεθεί να παίζοντας μικροπαραταξιακά παιχνίδια στην πλάτη μας, είμαστε εκπαιδευτικοί και έχουμε την δύναμη των ιδεών μας, τις αρχές μας για την Παιδεία, την Ελευθερία και τη Δημοκρατία.Στα πρόσωπά μας είναι ζωγραφισμένη η ανησυχία και η αγωνία για το εργασιακό μας μέλλον.