Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη FLORA2002 | 21 Ιουνίου 2015, 12:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακαλώ να επανεξετάσετε την πρόταση σας για την μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής στην γενική παιδεία. Εργάζομαι στην εκπαίδευση εδώ και 9χρόνια με ωρομισθίες και αναπληρώσεις(5χρόνια).Έχω τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ γι αυτό άλλωστε δούλεψα 3χρόνια ως αναπληρώτρια (4 στην γενική και 1 στην ειδική αγωγή).Φέτος εργάστηκα στην ειδική αγωγή γιατί με κάλεσαν πρώτα απ τον πίνακα της ειδικής.Λίγες μέρες αργότερα θα με καλούσαν και στην γενική ,γιατί στον κλειδωμένο πίνακα της γενικής η σειρά μου είναι αρκετά καλή(μόρια ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία). Θεωρώ απαράδεκτο το διαχωρισμό προϋπηρεσίας γενικής-ειδικής εκπαίδευσης που προτείνετε χωρίς προηγουμένως να εξετάσετε λεπτομερώς τους ισχύοντες πίνακες αναπληρωτών. Στον πίνακα αναπληρωτών γενικής θα βρείτε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών με υψηλές προϋπηρεσίες χωρίς επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό να προηγούνται έναντι ημων, ενώ και στους πίνακες της ειδικής θα βρείτε επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να μην έχουν μοριοδότηση καθόλου από τον γραπτό διαχωρισμό. Και αυτό είναι το παράλογο του πράγματος, ενώ στον ένα πίνακα μετράνε αθροιστικά τα μόρια μας, σε αυτό της ειδικής ισχύουν άλλα κριτήρια. Είναι απαράδεκτο να μην προσμετράτε την προϋπηρεσία της ειδικής στην γενική, αφού υπάρχουν εκπαιδευτικοί ,όπως εγώ, που έχουν υπηρετήσει και στις δυο δομές με καθόλα νόμιμο τρόπο.Άλλωστε με την εργασία μου σε Τμήμα Ένταξης δίδαξα τα ίδια σχολικά εγχειρίδια σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, οι μαθητές μου εξετάστηκαν στα ίδια θέματα με τους συμμαθητές τους, υπήρξε συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής προκειμένου να διατυπωθούν τα θέμετα για τις τελικές εξετάσεις. Είναι παράλογο λοιπόν να εκτοπίζονται απ τον πίνακα της γενικής οι εκπαιδευτικοί της ειδικής που έχουν δουλέψει μακρυά απ τα την εστία τους μέσα σε δομές της γενικής παιδείας, με τα ίδια σχολικά εγχειρίδια σε συνεργασία με συναδέλφους της γενικής προκειμένου να βοηθηθούν οι μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες και να παραμένουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι επί σειρά ετών εργάζονταν πλησίον της εστίας αυτών... Παρακαλώ να εξετάσετε με περισσότερη σοβαρότητα το σχετικό άρθρο.