Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΙΡΗΝΗ | 21 Ιουνίου 2015, 13:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 είναι άδικη και υποβαθμίζει τη δημόσια εκπαίδευση . Η διχοτόμηση της εκπαίδευσης σε «γενική» και «ειδική» υποδηλώνει ένα κράτος ΑΝΑΠΗΡΟ που διακρίνει τους μαθητές του αντί να τους ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ σε ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Υπουργείο Παιδείας καθώς αδυνατεί να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στην ειδική εκπαίδευση με το υπάρχον προσωπικό ΠΕ61 και ΠΕ71 . Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης υποστηρίζεται από εκπαιδευτικούς ΠΕ60 και ΠΕ70 που είχαν επιπρόσθετα προσόντα ( π.χ. μεταπτυχιακό)και που το κράτος τους έδωσε νόμιμα το δικαίωμα να κάνουν χρήση αυτού και να δουλέψουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης . Σήμερα το κράτος είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτο να τιμωρεί αυτούς τους ανθρώπους στέλνοντάς τους στην ανεργία που αντί να μιλά την «κανονιστική» κατηγοριοποίηση των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 θέλει να τους ενοχοποιήσει επειδή βρήκαν έως σήμερα εργασία . Το να επιτρέπει η κυβέρνηση να δαιμονοποιούνται τα μεταπτυχιακά και να «σταυρώνουν» όσους στερήθηκαν σήμερα –περίοδος οικονομικής κρίσης & λιτότητας – από το πενιχρό τους εισόδημα για να επενδύσουν στο μορφωτικό τους κεφάλαιο (γιατί αυτό μας έμεινε μόνο ) , είναι σοβαρές ενδείξεις ότι επιστρέφουμε στο σκοταδισμό ! Είναι αισχρό άνθρωποι με ένα , δύο και τρία πτυχία να στέλνονται στην ανεργία αφού δεν τους υπολογίζεται καν ως προσόν ενώ μέχρι πρότινος να υπολογίζεται ως κριτήριο σειράς κατάταξης στους πίνακες αναπλήρωσης η ημερομηνία κτήσης πτυχίου !!! Απαράδεκτο επίσης το να επικαλείται ο βαθμός επίδοσης στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ ως κριτήριου διορισμού / σειρά κατάταξης στους πίνακες όταν έχει να γίνει ξανά διαγωνισμός από το 2008 ! . Για όλους τους ανθρώπους που περιμένουν από το 2008 και έπειτα μία ευκαιρία για να εργαστούν και όχι να περιμένουν στοιβαγμένοι στους πίνακες τι θα έλεγε το κράτος ; Υπομονή ; Η κυβέρνηση προεκλογικά είχε υποσχεθεί ότι θα καταργήσει το γραπτό διαγωνισμό . Πως θα επιτρέψει να συγκροτούνται οι πίνακες κατάταξης αναπλήρωσης μόνο με το βαθμό προηγούμενων διαγωνισμών ΑΣΕΠ ( και φυσικά την προϋπηρεσία την οποία όποιος την απέκτησε είχε άμεση σχέση με την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου του και το βαθμό του μόνο στο ΑΣΕΠ); Ζητούμε τη δίκαιη μεταχείριση των ΠΕ60.50 και των ΠΕ70.50 και να μπορεί να προσμετράται η προϋπηρεσία τους στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης (καθώς αυτός είναι ο κλάδος τους) . Η παραπάνω πρόταση καθίσταται εντελώς αναγκαία ιδίως με τη ρύθμιση της ποσόστωσης που προτείνεται . Η συγκεκριμένη πρόταση δεν φέρνει λύσεις αλλά απεναντίας επισπεύδει την ανεργία αφού με ένα «ελάχιστο» μόνο αριθμό πρόσληψης εκπαιδευτικών στην ειδική εκπαίδευση τους σπρώχνει στο περιθώριο αφού τους απαγορεύει να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες τους κλάδου τους ! Ελπίζουμε το Υπουργείο Παιδείας να μελετήσει σε βάθος το περιεχόμενο των κειμένων μας και να αντιληφθεί τη σοβαρότητα των προβλημάτων . Επιθυμούμε σταθερά μέτρα (και όχι να γίνεται άρση τους σε μια νύχτα ) , που να σέβονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τον μόχθο του κάθε πολίτη για ένα καλύτερο αύριο !!! Νηπιαγωγός ΠΕ60.50