Κύριοι Υπουργοί,
Α.
Συμφωνώ απόλυτα με το συνάδελφο "Δημήτρης".
Παρακαλώ πολύ κάνετε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για σχετικές συζητήσεις (παραπέμπω στο blog "Μαθηματικός Περιηγητής" του σχολικού συμβούλου Δωδεκανήσου κ.Καραγιάννη, και σε ανάρτηση ανοικτής επιστολής), αλλά και προτάσεις για την τακτοποίηση του θέματος μη συμπλήρωσης ωραρίου από τους συναδέλφους ΠΕ19 και ΤΕ(γιατί ΠΕ δεν είναι)20.
Είναι εντελώς παράλογο Δ/ντης Γυμνασίου με Λ.Τ. Χ να πιέζει(από τώρα για το επόμενο διδ.έτος) τους ΠΕ03 του σχολείου Χ να μην πάρουν τα Μαθηματικά του Γυμνασίου, αλλά του Λυκείου (Λ.Τ.), έτσι ώστε τα Μαθ/κα του Γυμνασίου να μείνουν για τον ΠΕ19 του σχολείου Χ, τη στιγμή που:
1.τα μαθηματικά αποτελούν α΄ανάθεση για τους ΠΕ03 και πρέπει εκείνοι να επιλέξουν ποια από αυτά θά πάρουν, σε συνδυασμό με πιθανά επιμορφωτικά και ερευνητικά τους ενδιαφέροντα.
2.υπάρχει συνάδελφος ΠΕ03 σε άλλο κοντινό σχολείο Υ που θέλει να συμπληρώσει ώρες στο Χ.
3.υπάρχουν ΠΕ03 στη διάθεση του συγκεκριμένου ΠΥΣΔΕ,
4.ο συνάδελφος ΠΕ19 μπορεί να συμπληρώσει το ωράριό του σε μαθήματα α΄ανάθεσης σε κοντινό σχολείο Ζ.
Β.
Συμφωνώ με τον συνάδελφο "Χρήστος" στο να μη λαμβάνεται υπ'όψη ο βαθμός πτυχίου, εκτός εάν υπάρχει αξιόπιστος δείκτης δυσκολίας για κάθε Τμήμα.
Γ.
Η αναγνώριση του 5ου έτους στις πολυτεχνικές σχολές ως μεταπτυχιακό, πρέπει (εύλογα) να ακολουθηθεί από αντίστοιχη διαφοροποίηση του διετούς από το μονοετές μεταπτυχιακό. Αφού 5>4, δεν είναι και 2>1;
Υπάρχουν μεταπτυχιακά με εισαγωγικές γραπτές εξετάσεις, 3 εξάμηνα μαθημάτων υποχρεωτικής φοίτησης και γραπτές εξετάσεις σε καθένα εξ αυτών (και 1 εξάμηνο συγγραφής της διπλωματικής) χωρίς δίδακτρα, και υπάρχουν και τα υπόλοιπα μεταπτυχιακά.
Παρακαλώ πολύ να τα διαφοροποιήσετε μισθολογικά και σε επίπεδο μορίων (όπως σωστά σκοπεύατε αρχικά να πράξετε για τη μοριοδότηση των δ/ντών, και κακώς -κατόπιν ποίων πιέσεων, άραγε;- ανακαλέσατε κατόπιν), διαφορετικά, παρακαλώ πολύ όπως αναιρεθεί η αναγνώριση του 5ου έτους ως μεταπτυχιακού, δοθέντος του ότι υπάρχουν Τμήματα (όπως το Μαθηματικό) με τεράστια ύλη που κακήν κακώς συμπιέζεται σε 4 έτη, όταν ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 6 έτη!
Παρακαλώ, όπως επιλέξατε, ένα από τα δύο, αλλιώς έχετε 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Υ.Γ. Παρακαλώ όπως επιληφθείτε της αντίστοιχης ιεράρχησης των πτυχίων
εξωτερικού (σε πολλά Παν/μια του εξωτερικού κάνουν Προπτυχιακό+Μάστερ σε 4 έτη!!! Ουδόλως αυτά πρέπει να θεωρηθούν ισότιμα με τα 6 έτη που δαπανώνται εδώ για Πτυχίο+Μεταπτυχιακό)
Δ.
Σε τί αποσκοπεί η ανάδειξη ενός μαθηματικού κλάδου (της Στατιστικής) σε χωριστή ειδικότητα της Εκπαίδευσης, και μάλιστα με κωδικό ΠΕ18.19; Αν αυτό αποτελεί παραδοχή της υπερεξειδίκευσης των Μαθηματικών, αναμένω να δω και τις αντίστοιχες ειδικότητες "Κλασσικών Γεωμετρών", "Διαφορικών Γεωμετρών" "Τοπολόγων", "Αλγεβριστών", "Αναλυστών", "Πιθανολόγων και Θεωριοπαιγνιολόγων", "Συναρτησιοαναλυστών" κ.ά...
Προφανώς αφορά τους αποφοίτους των αντιστοίχων τμημάτων "Στατιστικής". Αν η Στατιστική από μόνη της θέλει 4 έτη για να διδαχθεί, πώς μπορούν οι υπόλοιποι μαθηματικοί κλάδοι να στριμώχνονται σε 4 έτη σπουδών;;; Εννοείται ότι υπάρχει ειδίκευση εντός κάθε μαθηματικού Τμήματος. Υπάρχουν ΠΕ03 με μεταπτυχιακό στη Στατιστική που υποσκελίζονται από τους ΠΕ18.19! Το βλέπετε δίκαιο, αυτό;
Οι φοιτητές της Στατιστικής την σπουδάζουν για να την εφαρμόσουν και όχι για να τη διδάξουν (αλλιώς θα σπούδαζαν Μαθηματικοί και θα έπαιρναν ειδίκευση στη Στατιστική). Το εν λόγω Τμήμα δεν έχει διδακτικό προσανατολισμό (όπως ούτε, αντίστοιχα, οι ΠΕ20 αλλά και οι ΤΕ20, που καλούνται να διδάξουν Μαθηματικά!).
Θεωρώ ότι πρόκειται γι άλλη μια κερκόπορτα ενάντια στη Μαθηματική Παιδεία.
Παρακαλώ κλείστε όσες κερκόπορτες άνοιξαν οι προηγούμενοι.
Ευχαριστώ.
Κύριοι Υπουργοί, Α. Συμφωνώ απόλυτα με το συνάδελφο "Δημήτρης". Παρακαλώ πολύ κάνετε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για σχετικές συζητήσεις (παραπέμπω στο blog "Μαθηματικός Περιηγητής" του σχολικού συμβούλου Δωδεκανήσου κ.Καραγιάννη, και σε ανάρτηση ανοικτής επιστολής), αλλά και προτάσεις για την τακτοποίηση του θέματος μη συμπλήρωσης ωραρίου από τους συναδέλφους ΠΕ19 και ΤΕ(γιατί ΠΕ δεν είναι)20. Είναι εντελώς παράλογο Δ/ντης Γυμνασίου με Λ.Τ. Χ να πιέζει(από τώρα για το επόμενο διδ.έτος) τους ΠΕ03 του σχολείου Χ να μην πάρουν τα Μαθηματικά του Γυμνασίου, αλλά του Λυκείου (Λ.Τ.), έτσι ώστε τα Μαθ/κα του Γυμνασίου να μείνουν για τον ΠΕ19 του σχολείου Χ, τη στιγμή που: 1.τα μαθηματικά αποτελούν α΄ανάθεση για τους ΠΕ03 και πρέπει εκείνοι να επιλέξουν ποια από αυτά θά πάρουν, σε συνδυασμό με πιθανά επιμορφωτικά και ερευνητικά τους ενδιαφέροντα. 2.υπάρχει συνάδελφος ΠΕ03 σε άλλο κοντινό σχολείο Υ που θέλει να συμπληρώσει ώρες στο Χ. 3.υπάρχουν ΠΕ03 στη διάθεση του συγκεκριμένου ΠΥΣΔΕ, 4.ο συνάδελφος ΠΕ19 μπορεί να συμπληρώσει το ωράριό του σε μαθήματα α΄ανάθεσης σε κοντινό σχολείο Ζ. Β. Συμφωνώ με τον συνάδελφο "Χρήστος" στο να μη λαμβάνεται υπ'όψη ο βαθμός πτυχίου, εκτός εάν υπάρχει αξιόπιστος δείκτης δυσκολίας για κάθε Τμήμα. Γ. Η αναγνώριση του 5ου έτους στις πολυτεχνικές σχολές ως μεταπτυχιακό, πρέπει (εύλογα) να ακολουθηθεί από αντίστοιχη διαφοροποίηση του διετούς από το μονοετές μεταπτυχιακό. Αφού 5>4, δεν είναι και 2>1; Υπάρχουν μεταπτυχιακά με εισαγωγικές γραπτές εξετάσεις, 3 εξάμηνα μαθημάτων υποχρεωτικής φοίτησης και γραπτές εξετάσεις σε καθένα εξ αυτών (και 1 εξάμηνο συγγραφής της διπλωματικής) χωρίς δίδακτρα, και υπάρχουν και τα υπόλοιπα μεταπτυχιακά. Παρακαλώ πολύ να τα διαφοροποιήσετε μισθολογικά και σε επίπεδο μορίων (όπως σωστά σκοπεύατε αρχικά να πράξετε για τη μοριοδότηση των δ/ντών, και κακώς -κατόπιν ποίων πιέσεων, άραγε;- ανακαλέσατε κατόπιν), διαφορετικά, παρακαλώ πολύ όπως αναιρεθεί η αναγνώριση του 5ου έτους ως μεταπτυχιακού, δοθέντος του ότι υπάρχουν Τμήματα (όπως το Μαθηματικό) με τεράστια ύλη που κακήν κακώς συμπιέζεται σε 4 έτη, όταν ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 6 έτη! Παρακαλώ, όπως επιλέξατε, ένα από τα δύο, αλλιώς έχετε 2 μέτρα και 2 σταθμά. Υ.Γ. Παρακαλώ όπως επιληφθείτε της αντίστοιχης ιεράρχησης των πτυχίων εξωτερικού (σε πολλά Παν/μια του εξωτερικού κάνουν Προπτυχιακό+Μάστερ σε 4 έτη!!! Ουδόλως αυτά πρέπει να θεωρηθούν ισότιμα με τα 6 έτη που δαπανώνται εδώ για Πτυχίο+Μεταπτυχιακό) Δ. Σε τί αποσκοπεί η ανάδειξη ενός μαθηματικού κλάδου (της Στατιστικής) σε χωριστή ειδικότητα της Εκπαίδευσης, και μάλιστα με κωδικό ΠΕ18.19; Αν αυτό αποτελεί παραδοχή της υπερεξειδίκευσης των Μαθηματικών, αναμένω να δω και τις αντίστοιχες ειδικότητες "Κλασσικών Γεωμετρών", "Διαφορικών Γεωμετρών" "Τοπολόγων", "Αλγεβριστών", "Αναλυστών", "Πιθανολόγων και Θεωριοπαιγνιολόγων", "Συναρτησιοαναλυστών" κ.ά... Προφανώς αφορά τους αποφοίτους των αντιστοίχων τμημάτων "Στατιστικής". Αν η Στατιστική από μόνη της θέλει 4 έτη για να διδαχθεί, πώς μπορούν οι υπόλοιποι μαθηματικοί κλάδοι να στριμώχνονται σε 4 έτη σπουδών;;; Εννοείται ότι υπάρχει ειδίκευση εντός κάθε μαθηματικού Τμήματος. Υπάρχουν ΠΕ03 με μεταπτυχιακό στη Στατιστική που υποσκελίζονται από τους ΠΕ18.19! Το βλέπετε δίκαιο, αυτό; Οι φοιτητές της Στατιστικής την σπουδάζουν για να την εφαρμόσουν και όχι για να τη διδάξουν (αλλιώς θα σπούδαζαν Μαθηματικοί και θα έπαιρναν ειδίκευση στη Στατιστική). Το εν λόγω Τμήμα δεν έχει διδακτικό προσανατολισμό (όπως ούτε, αντίστοιχα, οι ΠΕ20 αλλά και οι ΤΕ20, που καλούνται να διδάξουν Μαθηματικά!). Θεωρώ ότι πρόκειται γι άλλη μια κερκόπορτα ενάντια στη Μαθηματική Παιδεία. Παρακαλώ κλείστε όσες κερκόπορτες άνοιξαν οι προηγούμενοι. Ευχαριστώ.