Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη μαρειρήνη | 21 Ιουνίου 2015, 13:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι νηπιαγωγός ΠΕ60 και πραγματικά θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευσή μου για όλο αυτό που γίνεται...Αξιότιμοι υπουργοί και βουλευτές,βγάζοντας αυτό το πολυπόθητο νομοσχέδιο προς διαβούλευση, μας βάλατε στην διαδικασία να τρωγόμαστε σαν τα κοράκια διεκδικώντας μια καλύτερη σειρά στους πίνακες...ακόμη και αν αυτό σημαίνει διχασμό σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα!Καταφέρατε να μας χωρίσετε σε κατηγορίες και υποκατηγορίες και ο ένας να προσπαθεί να βγάλει το μάτι του άλλου, υπερασπίζοντας πολύ λογικά τα συμφέροντά του... Ομάδες που υποστηρίζουν τον διπλασιασμό των μορίων στις δυσπρόσιτες περιοχές γιατί πολύ απλά θεωρούν πως είναι άδικο να πάρουν διπλά μόρια όσοι δούλεψαν σε δυσπρόσιτα μέχρι το 2010 και από το 2014-2015, ενώ όσοι δούλεψαν το 2011-2014 θα πάρουν τα μισά. Ομάδες που υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να προσμετρηθούν τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων περιοχών γιατί με τον 3848/2010 επικράτησε η άποψη ότι παύουν να τροφοδοτούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές με διπλά μόρια, οπότε και οι περισσότεροι δεν τα δήλωναν συνειδητά, εφαρμόζοντας το νόμο. Ομάδες που υποστηρίζουν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής στον οικείο πίνακα γιατί μέσω αυτού προσλήφθηκαν, έχοντας ως κριτήρια πρόσληψης το βασικό πτυχίο και κάποιο σεμινάριο ή αντίστοιχο μεταπτυχιακό,ενώ αντίθετα οι εκπαιδευτικοί της γενικής, προσλαμβάνονταν μέσω της σειράς τους στον πίνακα της γενικής αγωγής βάσει του/των βαθμού/βαθμών σε προηγούμενους ΑΣΕΠ. Ομάδες (ΠΕ 60.50, 70.50)που υποστηρίζουν το αντίθετο γιατί πολύ απλά η πολιτεία τους έδωσε το προνόμιο να μπουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής κάνοντας αντίστοιχο σεμινάριο ή μεταπτυχιακό επί πληρωμή. Η ίδια η πολιτεία τους χρησιμοποίησε κάποια χρόνια στις δομές της ειδικής αγωγής και τώρα τους πετάει έξω από αυτούς τους πίνακες, προτάσσοντας τους απόφοιτους του Παιδαγωγικού Ειδικής Αγωγής Βόλου, όπως και θα έπρεπε να ισχύει από την αρχή, αφού μόνο αυτοί έχουν το κατεξοχήν βασικό πτυχίο της Ειδικής Αγωγής. Το πρόβλημα που τίθεται είναι το εξής: αφού δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και έχουν απλά εξειδίκευση, δεν μπορούν να μπουν στους πίνακες της ειδικής...άρα τι μένει; ο πίνακας της γενικής, στον οποίο βασική προϋπόθεση είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ και η προϋπηρεσία. Ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν δώσει στον ΑΣΕΠ και έχουν απλά την προϋπηρεσία της ειδικής. Πως όμως μπορούν να μπουν σε έναν πίνακα, που ναι μεν έχουν το βασικό πτυχίο αλλά δεν έχουν το κριτήριο του ΑΣΕΠ όπως ορίζει και η απόφαση του ΣΤΕ; Φτιάξτε έναν πίνακα που να διασφαλίζει τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής (60.50,70.50), χωρίς ωστόσο να προσβάλει τη σειρά του πίνακα στη γενική αγωγή. Το συμπέρασμα είναι ότι όλα αυτά που βιώνουμε σήμερα ως εκπαιδευτικοί είναι απόρροια των δικών σας έργων και κατ'επέκταση της εκάστοτε κυβέρνησης που αποφάσιζε κάθε φορά και εξέδιδε νόμους (τρανό παράδειγμα η Διαμαντοπούλου,)όντας ανίδεη για το τι κακό προκαλούσε στην εκπαίδευση και τον αντίκτυπο που θα είχε χρόνια αργότερα το έκτρωμα του νόμου 3848/2010. Έτσι που τα κάνατε ως ηγέτες της χώρας, οφείλετε εσείς να βρείτε μια λύση που να μην αδικήσει καμία ομάδα- υποομάδα και όλοι να ικανοποιηθούν για αυτά που προσέφεραν στο Δημόσιο Σχολείο με όποιο κόστος- οικονομικό, ψυχολογικό και προσωπικό... Είναι ανήθικο εκ μέρους σας να μας βάζετε σε μια διαδικασία που κάθε άλλο παρά σε εκπαιδευτικούς ταιριάζει.