Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σπυρόπουλος | 21 Ιουνίου 2015, 13:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το 2010-2014 για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας υπήρχε συγκεκριμένο νομικό καθεστώς. Άδικο για την επαγγελματική μας προσφορά, αλλά καμία οργανωμένη αντίδραση δεν υλοποιήθηκε ενώ τώρα όλοι «επαναστατούν». Όσοι βρέθηκαν σε δυσπρόσιτες περιοχές, όπως και εγώ, οφείλεται: 1) στην τύχη 2) στην προσδοκία ότι σε περίπτωση μονιμοποίησης θα εισπράξουν μόρια για γρηγορότερη μετάθεση 3) στην πονηράδα ότι σε περίπτωση κάποιας πολιτικής αλλαγής, και νέων αιτημάτων, θα αδιαφορήσουν για το νομικό συγκεκριμένο καθεστώς και θα ζητήσουν με τον πιο απλοϊκό τρόπο την αντικατάστασή του αντλώντας επιχειρήματα από ένα ηθικό δίκαιο. ΝΑΙ είναι ισχυρά τα επιχειρήματα ηθικού δικαίου, αλλά δεν αντικαθιστούν τόσο απλά το νομικό. Άλλωστε ποιος είναι ο αγώνας τόσων χρόνων που να αξιώνει το παραπάνω ηθικό δίκαιο να αποκτήσει νομική βάση; Ή μήπως ξεχνάμε ότι τα μόρια δε χάνονται σε περίπτωση μόνιμου διορισμού; Το επιχείρημα ότι κάποιος είναι 4 χρόνια είναι σε δυσπρόσιτα έχει μόρια για 8 χρόνια έχει λογική ή είναι μία χρηματιστηριακή τακτική που κρύβει ανταγωνισμούς για προσπεράσεις στον πίνακα αναπληρωτών; Ωστόσο και το επιτελείο στο Υπουργείο έχει υπόψιν ότι η περίοδος 2010-2014 είχε το ίδιο νομικό καθεστώς και έδινε μηδενική προϋπηρεσία. Προφανώς το Υπουργείο κινήθηκε συμβιβαστικά, θα μπορούσε να δείξει περισσότερο θάρρος...αλλά σε μία περίοδο που οι αναπληρωτές δεν έχουν θέσει τις απαιτήσεις τους στους αγώνες των συλλόγων και δημιουργούν τώρα πολλές διαφορετικές ομάδες διεκδίκησης..δικαίως το Υπουργείο εμπνεύστηκε μία μέση λύση σε αυτόν τον «ελάχιστο» διάλογο.