Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Αντωνίου | 21 Ιουνίου 2015, 14:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως ιδιοκτήτης μικρού φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης στην επαρχία θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής: 1. Η δεύτερη παράγραφος το μόνο που καταφέρνει είναι αύξηση της γραφειοκρατίας αφού όλα τα στοιχεία αυτά κατατίθενται στις αρμόδιες υπηρεσίες (ΙΚΑ, Επιθεώρηση Εργασίας) μηνιαίως και στο σύστημα Εργάνη. 2. Σαν επιχειρήσεις τα φροντιστήρια αν και δέχονται όλες τις συνέπειες της κρίσης (φορολογία, μείωση εσόδων, απλήρωτες υπηρεσίες ενώ οι αποδείξεις κόβονται) αποδίδουν φόρους στο κράτος και στα ασφαλιστικά ταμεία. Το φαινόμενο των μαύρων ιδιαιτέρων από καθηγητές του δημοσίου όχι μόνο δεν είναι σπάνιο αλλά τουλάχιστον στην επαρχία έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Οι καταγγελίες δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα αφού δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο για την τιμωρία των συγκεκριμένων "καθηγητών". Μια πρόταση είναι να απαγορευθεί η εξωσχολική δραστηριότητα των κατ'οίκον μαθημάτων των διορισμένων καθηγητών έστω και "δωρεάν" όπως κάποιοι επ'αυτοφώρω συλληφθέντες ισχυρίζονται και αθωώνονται και να επιβληθεί κάποτε επιτέλους ο όποιος νόμος υπάρχει για επίορκους καθηγητές. Άλλωστε αν δεν είναι ικανοποιημένοι με το μισθό τους ή με τις συνθήκες εργασίας τους μπορούν να παραιτηθούν.Υπάρχουν χιλιάδες άξιοι και ηθικοί συνάδελφοι με όρεξη για δουλειά. 3. Η αύξηση ημερών των διακοπών του Πάσχα και των Χριστουγέννων θα δημιουργούσε μεγάλο πρόβλημα αφού οι παράνομοι "ιδιαιτεράδες" δουλεύουν με απαίτηση και των ίδιων των παιδιών ακόμα και ως τις 31 Δεκεμβρίου τα Χριστούγεννα. Άλλωστε τα παιδιά είναι αυτά που δημιουργούν τις ανάγκες για παραπάνω ώρες και όχι το αντίθετο.