Από το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 δεν επιτρέπονται μετεγγραφές Ελλήνων φοιτητών από Πανεπιστήμια του εξωτερικού σε Πανεπιστήμια του εσωτερικού.
Προτείνετε να επανεξεταστεί το ΑΡΘΡΟ 19 ΤΟΥ Ν. 2327/95 Α΄156 κατά το οποίο μετεγγραφές φοιτητών από ισότιμες και ομοταγείς Σχολές ή Τμήματα Πανεπιστημίων του εξωτερικού σε αντίστοιχα του εσωτερικού ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ μόνο μετά από ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ σε 3 μαθήματα στο 5ο εξάμηνο σπουδών και σε ποσοστό 10% επί του προβλεπόμενου αριθμού εισακτέων κατά Τμήμα Υποδοχής ή να μετεγγράφονται ως υπεράριθμοι.
Προϋπόθεση για συμμετοχή στις εξετάσεις για μετεγγραφή να είναι η επιτυχής εξέταση του ενδιαφερομένου στο σύνολο των μαθημάτων των 4 πρώτων εξαμήνων ή των 2 πρώτων ετών του ενδεικτικού προγράμματος σπουδών ή σε ίσο αριθμό μαθημάτων εφόσον ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα σπουδών στο Πανεπιστήμιο προέλευσης.
Υπάρχουν παιδιά που φοιτούν σε ιδρύματα του εξωτερικού και αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, το Υπουργούς παιδείας πρέπει να προτείνει λύσεις σε αυτό ζήτημα.
Ας ορισθούν κάποιες προϋποθέσεις (ακαδημαϊκές, κοινωνικές, οικονομικές) και για αυτά τα παιδιά.
Από το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 δεν επιτρέπονται μετεγγραφές Ελλήνων φοιτητών από Πανεπιστήμια του εξωτερικού σε Πανεπιστήμια του εσωτερικού. Προτείνετε να επανεξεταστεί το ΑΡΘΡΟ 19 ΤΟΥ Ν. 2327/95 Α΄156 κατά το οποίο μετεγγραφές φοιτητών από ισότιμες και ομοταγείς Σχολές ή Τμήματα Πανεπιστημίων του εξωτερικού σε αντίστοιχα του εσωτερικού ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ μόνο μετά από ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ σε 3 μαθήματα στο 5ο εξάμηνο σπουδών και σε ποσοστό 10% επί του προβλεπόμενου αριθμού εισακτέων κατά Τμήμα Υποδοχής ή να μετεγγράφονται ως υπεράριθμοι. Προϋπόθεση για συμμετοχή στις εξετάσεις για μετεγγραφή να είναι η επιτυχής εξέταση του ενδιαφερομένου στο σύνολο των μαθημάτων των 4 πρώτων εξαμήνων ή των 2 πρώτων ετών του ενδεικτικού προγράμματος σπουδών ή σε ίσο αριθμό μαθημάτων εφόσον ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα σπουδών στο Πανεπιστήμιο προέλευσης. Υπάρχουν παιδιά που φοιτούν σε ιδρύματα του εξωτερικού και αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, το Υπουργούς παιδείας πρέπει να προτείνει λύσεις σε αυτό ζήτημα. Ας ορισθούν κάποιες προϋποθέσεις (ακαδημαϊκές, κοινωνικές, οικονομικές) και για αυτά τα παιδιά.