Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Λίνα | 3 Δεκεμβρίου 2009, 00:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις εξελίξεις για το σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών . Μόλις αποφοίτησα απο το τμήμα Πολιτκών Επιστημών και αποφάσισα ότι θα ήθελα πολύ να εργαστώ ως καθηγήτρια . Με ιδιαίτερο ζήλο άρχισα να αναζητώ την ύλη , παλαιότερα θέματα κτλ . Και ξαφνικά...μου κόπηκαν τα φτερά . Φίλοι και γνωστοί που αποφοίτησαν από το ίδιο τμήμα μου είπαν ότι πρόκειται για άδικο κόπο καθώς αν δεν έχεις πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ δεν υπάρχει περίπτωση να περάσεις . Συγκεκριμένα κάτοχος πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ ο οποίος οριακά έπιασε την βάση μοριοδοτείται περισσότερο από κάποιον χωρίς το συγκεκριμένο πτυχίο ακόμα και αν το γραπτό του ήταν αριστο . Πως γίνεται λοιπόν κάποιος ο οποίος γράφει χειρότερα να προηγείται ; Και αν τελικά είναι απαραίτητο το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ και χωρίς αυτό δεν υπάρχει περίπτωση επιτυχίας γιατί δεν το λέτε στις προκηρύξεις ώστε να μην σπαταλούμε άδικα τον χρόνο μας κ τις αντοχές μας ; Αυτό είναι λοιπόν το πλαίσιο "ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων";Επιτρέψτε μου αλλά δεν θεωρώ καθόλου ίση ευκαιρία ένα μέτριοτατο γραπτο , λιγο πάνω από την βάση να προηγείται ενός σχεδόν αριστου . Με εκτίμηση , Λινα