Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μάγδα | 21 Ιουνίου 2015, 16:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ερώτημα α) Με αφορμή τις επικείμενες τοποθετήσεις των συναδέλφων καθώς και τις κρίσεις υπεραρίθμων : Στις 26/08/2015, η βουλευτής ΑΝΕΛ Χρυσοβελώνη έθεσε ένα καίριο ερώτημα στην Βουλή στον προκάτοχο σας περί πλασματικής αύξησης των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών λόγω εσφαλμένης ερμηνείας του νόμου και ουσιαστική αμφισβήτηση της αρχαιότητας που εκπορεύεται από το ΠΔ 50/1996. Πρόταση : Να κατοχυρωθεί θεσμικά με ρητή αναφορά σέ άρθρο του νομοσχεδίου, ότι η αρχαιότητα στις τοποθετήσεις σε οργανικά κενά καθώς και στις κρίσεις υπεραριθμίας ισχύει ακόμη και μεταξύ διαφορετικών κλάδων που μοιράζονται κοινές αναθέσεις. Ερώτημα β) Πόσος χρόνος και πόσα μόρια μετάθεσης θα πρέπει να συγκεντρώσει κάποιος για να επιστρέψει στο σπίτι του; Τι νόημα έχει να κρατάς έναν άνθρωπο σε μία περιοχή ΄΄στα χαρτιά΄΄ με οργανική τοποθέτηση και να τον αποσπάς τα τελευταία 10 χρόνια ανελλιπώς;; Πρόταση : ΕΠΙΠΛΕΟΝ της διαδικασίας που ισχύει- η οποία σαφώς και χρήζει άμεσων βελτιώσεων - να ορίσετε ένα ανώτατο όριο μορίων μετάθεσης και όλοι μόλις το ξεπεράσουν να έχουν την δυνατότητα να μετατίθενται αυτοδίκαια στην περιοχή που επιλέγουν.